Magyarországon tízből három, nemzetközi szinten azonban már tízből négy munkavállaló dolgozik rugalmas munkarendben. A magyarok kevesebb mint a fele nyilatkozott úgy, hogy a vállalata minden technikai feltételt biztosít az otthoni munkavégzéshez - derül ki a Randstad Workmonitor munkavállalói attitűdöket vizsgáló, 33 országra kiterjedő, negyedévente végzett felmérésből.
Szerző(k): Szepesi AnitaKínos dolog derült ki azokról a jelentésekről, amelyek megállapították, hogy a szlovákiai vásárlók szintet léptek: immáron előnyben részesítik a jobb minőséget az alacsony árakkal szemben.
Szerző(k): Barabás JúliaA tisztaság mellett kényelmes, nagy ágyra és wifire vágynak a magyar utazók a GKI és a Bónusz Brigád MTI-nek elküldött kutatása szerint.
Szerző(k): Szabó DánielA magyar cégek 99 százalékát adó kkv-knak a 72 százaléka nem végzett informatikai fejlesztést az elmúlt két évben – derült ki a T-Systems Magyarország friss kutatásából. Van jó hír is: a hackerek fejlettebb technológiát használnak, mint a magyar cégek, így nem ők a támadások célpontjai.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanUtoljára az európai adósságválságtól és az eurózóna felrobbanásától tartottak annyira a befektetők, mint most a Donald Trump által kirobbantott globális kereskedelmi háborútól. Eközben mindenki az amerikai tech óriások részvényeit vásárolja, holott lehet, hogy európai és feltörekvő piaci részvényeket kellene - derül ki egy friss felmérésből.
Szerző(k): Lovas-Romváry AndrásVilágszerte a kiskereskedők csupán töredékének sikerül elköteleznie a vevőit, holott létfontosságú számukra a vásárlói lojalitás erősítése – mutat rá a 130 felsővezető megkérdezésével készült, nemzetközi EY Retail Loyalty kutatás.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanMélyponton a hazai nagyvállalatok profitvárakozása, átlagosan 1 százalékos nyereségbővüléssel tervez a szektor a következő egy évben - jelzi a K&H nagyvállalati növekedési index. Megtörni látszik a belföldi piac elmúlt egy évi árbevétel-növekedést támogató trendje.
Szerző(k): Domokos LászlóA már legalább 50 millió forintos árbevétellel rendelkező magyar kkv-knak saját bevallása szerint mindössze 45 százaléka hallott a fintech-ről - derül ki az UniCredit Bank az Inspira Research közös kutatásából. Ez a szám magasabb is lehet, mivel sokan nem is tudják, hogy valójában használnak már ilyen technológiát.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanBár egyre több vállalatvezető érzi úgy, hogy cége felkészült a mai kor digitális kihívásaira, a helyzet nem ennyire egyszerű. Az IT-szakembereknek például már teljesen más a véleménye.
Szerző(k): Dzindzisz Sztefan