Dívik a minőségi kávézás: a magyarok több mint 1100 forintot is méltányosnak tartanak egy csésze kávéért. A fiataloknak ez sok, jelentős részük egyáltalán nem is kávézik.
Szerző(k): Vámosi ÁgostonCikk-cakkos képet mutat egy svéd kutatás, mely azt firtatta, hogy a hivatalos nyugdíjkorhatár előtt vagy után nyugdíjba vonulók járnak-e a jobban. Nem feltétlenül az utóbbiak lesznek az anyagi nyertesek.
Szerző(k): Komócsin SándorJó a megítélése az itthoni egyetemeknek és főiskoláknak, amelyek nemzetközi összevetésben ráadásul még olcsónak is számítanak.
Szerző(k): Rácz GergőA nyomtatás energiakibocsátásának majdnem felét meg lehetne spórolni a tintasugaras nyomtatókkal egy friss kutatás szerint.
Szerző(k): Domokos LászlóBár a többségnek fontos a fenntarthatóság, meglehetősen keveset tudnak a magyarok az uniós karboncsökkentési célokról: mindössze 23 százalék mondta azt, hogy tisztában van az irányelvekkel – derült ki a K&H kutatásából. Valamivel többen vannak azok, akik szerint a háború miatt fokozni kell a fenntartható, megújuló energiaforrások használatát.
Szerző(k): Domokos LászlóA Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezethez (OECD) tartozó országok a fogyasztói árai éves szinten átlagosan 9,2 százalékkal emelkedtek áprilisban az egy hónappal korábbi 8,8 százalék után. Tavaly áprilisban 3,3 százalék volt az infláció - írja az MTI. Magyarország felfelé lóg ki.
Szerző(k): Szabó DánielMár több mint 125 ezer család vette igénye az állami otthonfelújítási programot, és az igény továbbra is magas. A legtöbben a fürdőszobát szeretnék felújítani, de a toplistán ott van a fűtési rendszerek és a tető korszerűsítése is.
Szerző(k): Herman BernadettEgyre pesszimistábban az osztrák lakosok: a magas árak mellett, az energiaimporttól való függőség és az ukrajnai háború is aggasztja őket.
Szerző(k): Tér DiánaAz EU-nak Oroszországgal szemben bevezetett szankciói megosztják a magyarokat, komoly törésvonal mutatkozik a Fidesz és az ellenzék szavazói között. Abból ugyanakkor, hogy a pártnélküli bizonytalan szavazók túlnyomó többsége nem tudott véleményt alkotni a témában az látszik, hogy inkább a pártüzenetek hatnak a magyarokra - derül ki az Idea Intézet friss felméréséből.
Szerző(k): Szász Péter