A magyarok lendületesen folytatnák nyári kalandozásaikat ősszel is, főként belföldön, ezen belül sokan vannak, akik kétszer is szétnéznének az országban. A kiruccanásokat többségük 200 ezer forint alatti összegből akarja finanszírozni.
Szerző(k): Komócsin SándorA befektetők is úgy gondolják, mint a nagy jegybankok, az infláció csak átmeneti lesz. Ez a szerencséje egyelőre a világnak, ha nem így lenne, akkor nehéz lenne kézben tartani az áremelkedést. A profi befektetők továbbra is bíznak a gazdasági növekedésben, s ha lesz is részvénypiaci korrekció, az szerintük a következő fél évben 10 százaléknál nem hoz nagyobb esést.
Szerző(k): Lovas-Romváry AndrásA Covid-19 válság nem csökkentette a megtakarítással rendelkezők számát, mi több, megnőtt az arányuk éppúgy, mint az átlagosan félretett összeg – derült ki a Budapest Alapkezelő legfrissebb reprezentatív kutatásából. Akik havonta rendszeresen félretesznek, azoknak 40 százaléka havi 50 ezer forintnál is többet takarít meg, és a kutatásban résztvevők 16 százalékának nőttek a megtakarításai az elmúlt több mint egy évben.
Szerző(k): Herman BernadettSok átalakítási munkálatba vágtak bele a magyarok egy felmérés szerint a lezárások alatt.
Szerző(k): Rácz GergőJóval kevesebbet költenének idén a belföldi vagy külföldi utazást tervezők: a 183 ezer forintos átlagösszeg négyéves mélypontot jelent. Ebből az összegből egyébként átlagosan két fő menne pihenni - derül ki a K&H biztos jövő felméréséből.
Szerző(k): Domokos LászlóA világon minden percben 11 ember hal éhen – derül ki az Oxfam "Az éhség vírusa szaporodik" című jelentéséből
Szerző(k): Szepesi AnitaA jelenleg negyvenes, ötvenes éveiket taposó X-generáció tagjainak napjai borultak fel legjobban az otthoni munkavégzés következtében, amit a magánéletük is megsínylett, de a Z-generáció tagjai sem tudták jól beosztani az idejüket. Sokan nem érezték munkahelyük támogatását a munka és magánélet egyensúlyának megteremtésében. A jövőben pedig szívesen dolgoznánk heti 4 napot, amit 3 napos hétvégével pihennénk ki.
Szerző(k): Herman BernadettA közösségi médiában zajló reklámtevékenység érdekessége, hogy nincs összefüggés a hirdetések hatékonysága és a között, hogy hány követője van egy-egy vállalatnak vagy márkának - derült ki egy romániai felmérésből.
Szerző(k): Barabás JúliaSztárrégió a magyar egy új felmérés szerint
Szerző(k): Rácz Gergő