Gőzerőre kapcsol a Facebook úgynevezett metaverzum szolgáltatása fejlesztésében, mégpedig úgy, hogy ennek a munkának jelentős részét Európába telepíti. Az újdonság felhasználói érzékeny búcsút vehetnek a valóságos életüktől.
Szerző(k): Komócsin SándorKiszivárogtatott információk szerint az Európai Unió a továbbiakban nem fogja garantálni a nyugat-balkáni országok felvételét, mert a tagországok nem egységesek ebben a kérdésben.
Szerző(k): Komócsin SándorMajdnem 18 millió forintnyi összegért kelt el egy eddig ismeretlen John Lennon-hangfelvétel - adta hírül az MTI.
Szerző(k): Szabó M. IstvánA Wizz Air korábban nem tapasztalt méretű nemzetközi toborzásba kezd, amelynek célja 800 új légiutaskísérő felvétele még ebben az évben - jelentette be a légitársaság.
Szerző(k): Szász PéterA Microsoft felvette az Uber korábbi termékfejlesztési igazgatóját, aki nem mellesleg korábban a Google Maps termékmenedzsmentjét is felügyelte. Manik Gupta feladata a Microsoft Teams, a Skype és a GroupMe alkalmazások fellendítése lesz - írja a The Verge.
Szerző(k): Szász PéterA Wizz Air 2030-ig 4600 pilótával tervezi bővíteni munkatársai számát, és ehhez már el is indította új pilótáinak toborzását. A gépparkhoz hamarosan csatlakoznak az új Airbusok.
Szerző(k): Szabó DánielCsehországban egy zenekar eredeti megoldást találta arra, hogyan tartsa fenn a kapcsolatát a közönségével annak ellenére, hogy felújítják a koncerttermüket és csak egy olyan helyszínt találtak a helyettesítésére, aminek megfelelő az akusztikája.
Szerző(k): Barabás JúliaKözelharc folyik a nemzetközi mellett a hazai munkaerőpiacon is az informatikusokért, a piacról mintegy 44 ezer IT-szakember hiányzik - írja a HR-szolgáltatásokra specializálódott WHC-csoport alapján a Magyar Nemzet.
Szerző(k): Szabó DánielA mindennapi bankolás egyre hangsúlyosabb az online térben, amire a járvány csak ráerősített. A nyugdíjasok is vevők rá, ugyanis a K&H 60 év feletti ügyfeleinek 38 százaléka online lép kapcsolatba a bankkal. Az anyabanknál, a KBC-nél is hasonló a helyzet, Belgiumban a 80 év felettiek 35 százaléka, a 65-80 évesek között pedig 10-ből 6-an választják az online csatornákat - írja közleményében a K&H Bank az elmúlt év adatairól.
Szerző(k): Szabó Dániel