Május végétől bezárnak a Shell-kutakon működő Tesco Expresszek.
Szerző(k): Csernátony CsabaBár a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) Zrt. továbbra sem hajlandó elárulni, mi lesz a sorsa annak a Duna-parti területnek, amelyik a 2024-es budapesti olimpia egyik fő helyszíne lett volna, várhatóan nagyszabású ingatlanfejlesztés kezdődhet a területen. Legalábbis ez derül ki a IX. kerület hatályos településfejlesztési stratégiájából - írta a Magyar Nemzet.
Szerző(k): Domokos LászlóTervpályázatot írt ki a ferencvárosi önkormányzat a József Attila lakótelep átfogó rekonstrukciójára. Szűcs Balázs kerületi főépítész elmondta, hogy várhatóan június közepén hirdetnek eredményt, és akár már jövőre megkezdődhetnek a munkák.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanMég el se nyertük a 2024-es olimpia rendezési jogát, a magyar állam már 2014-ben megvásárolta azt a ferencvárosi területet, amelyet a játékok egyik fő helyszínének néztek ki. A Wing Zrt.-nek 16,5 milliárdot fizetett az MNV Zrt. - írja a Magyar Nemzet.
Szerző(k): EconomxMásfél hónap telt el azóta, hogy a ferencvárosi József Attila lakótelepen bevezették a fizető parkolást, ráadásul úgy, hogy az automatákat a Budapesten megszokotthoz képest kétszer messzebb helyezték el egymástól. Az első két hónap tapasztalatai meglepőek.
Szerző(k): Szász PéterNemcsak a budai Várnegyedben, hanem a Ferencvárosban is a piaci árak töredékéért juthatnak a Fidesz–KDNP-képviselők önkormányzati ingatlanokhoz – értesült a Magyar Nemzet.
Szerző(k): EconomxA Leader Pékség Kft. ferencvárosi üzemében súlyos higiéniai problémákat, rovarokkal szennyezett alapanyagokat és félkész termékeket találtak az ellenőrök. Több mint 500 kilogramm élelmiszert vontak ki a forgalomból, az üzem működését felfüggesztették.
Szerző(k): EconomxEgy mozdony személyzet nélkül gurult ki szombaton a ferencvárosi pályaudvarról, majd egy úgynevezett földkúpnál sikerült megállítani - számol be az Indóház.hu.
Szerző(k): EconomxCsöndben fogadta el a parlament kormánypárti többsége a magyar-kínai kormányközi egyezmény törvénybe emelését, amely közel 500 milliárd forintért, kínai hitelből újítaná fel a Budapest-Kelebia közötti, alig használt vasútvonalat. A sík terepen futó pálya költsége minden eddigi vasúti beruházásnál nagyobb lenne.
Szerző(k): Papp Zsolt