Egyre nagyobb az érdeklődés idehaza a kaparós sorsjegyek iránt: tavaly már több mint 110 milliárd forintért vásároltak sorsjegyeket. A játék a fiatalok körében kifejezetten népszerű, egyrészt a gyorsasága miatt, másrészt azért, mert milliókat, tízmilliókat is zsebre tehet egy-egy szerencsés - számolt be a Magyar Nemzet.
Szerző(k): Domokos LászlóA magyar fiatalok lakáshoz jutási esélyéit erősen meghatározza a családi támogatás léte vagy nem léte. Az ebből fakadó esélyegyenlőtlenséget az állami támogatások kompenzáció helyett inkább erősítik. A fiatalok lakhatási válsága egyre inkább kitolja az önállósodást, és hat a gyermekvállalási kedvre. A jövőben egy egész generáció nő fel úgy, hogy a korcsoport több mint harmada gyermekkorától kezdve lakhatási szegénységben él - állapítja meg legfrissebb lakhatási jelentésében a Habitat for Humanity.
Szerző(k): Szepesi AnitaIdén ősszel 5 alkalom erejéig csatlakozik a Coca-Cola Magyarország munkaerőpiaci elhelyezkedést segítő #énjövőm programja a Google Digital Workshop képzéssorozatához. Ingyenes képzéseket szerveznek a digitalizációról fiataloknak.
Szerző(k): Szabó DánielA 19-29 éves fiatalok 43 százaléka lakik a szüleinél és 57 százalékuk él már önállóan - derült ki a K&H ifjúsági indexéből. Rekordmagas szintet értek el a családalapítási mutatók: a fiatalok 31 százaléka szerint javultak a családalapítás körülményei, ráadásul 40 százalékuk úgy látja, a jövőben még kedvezőbbé válik a helyzet.
Szerző(k): Domokos LászlóA dolgozó fiatalok 73 százaléka fizetésemelésre számít a következő egy évben, a többségük, 54 százalékuk az infláció alatti, 19 százalékuk pedig annál nagyobb mértékű emeléssel számol - derült ki a K&H ifjúsági indexének 2019 első negyedéves adataiból.
Szerző(k): Szepesi AnitaA Z-generáció témáit felkaroló médiafelületet indított Trunk Tamás: a platform inspirátorokat és jelenségeket mutat be itthonról és a nagyvilágból egyaránt. Az úgynevezett remixer generáció a hagyományos média eszközöket használja fel új szemléletmódok és trendek ismertetésére, amely a cégek számára is fontos tájékozódási pontot nyújt - írja az mmonline.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelyEgyre fontosabb az Y és Z generáció számára, hogy egy vállalkozás vagy egy munkahely milyen hatással van a társadalomra. Az idén nyolcadik alkalommal megjelenő Deloitte Millennial Survey kutatás rámutatott arra, hogy a mai 20-36 év közötti fiatalok szívesebben utaznának, minthogy lakást vegyenek.
Szerző(k): Szepesi AnitaEgyre fontosabb a magyarok számára, hogy megteremtsék az anyagi biztonságot nyugdíjas korukra az OTP Nyugdíjpénztár 2019 első féléves eredményei alapján. Az átlag tagdíjvállalás 17,5 ezer forint volt a januártól júniusig tartó időszakban, ami 20 százalékkal magasabb a 2018-asnál. Mind többen lépnek be a harmincas korosztályból is.
Szerző(k): Domokos LászlóHelyenként brutálisan megnőtt az önköltséges képzések ára - írta a Felvi.hu adatbázisra hivatkozva a 24.hu. A drágulás leginkább a természettudományi és a tanárszakokon szembetűnő.
Szerző(k): Domokos Erika