A Demján Sándor nagyvállalkozóhoz köthető etyeki Korda Filmstúdiónak milliárdos veszteségeket kell rendeznie.
Szerző(k): EconomxJackie Chan szerint a Warcraft: A kezdetek elsöprő kínai sikere azt jelzi, hogy Hollywood aggódhat, mert ha a kínai filmgyártás képes lesz majd egy tízmilliárd jüan (423 milliárd forintos) bevételű kasszasikert gyártani, a következő filmes generáció már kínaiul tanul majd, és nem a kínaiak tanulnak angolul.
Szerző(k): MTIA Magyarországon bemutatott filmek nézőszámait és bevételi adatait eddig a Filmforgalmazók Egyesülete hetente kiadta az összes új filmre vonatkozóan, a heti toplistával együtt. Ám ennek egy, a hvg.hu birtokába került közlemény szerint vége.
Szerző(k): EconomxMódosult Andy Vajna filmes kormánybiztosi megbízása: az új rendelet szerint megszűnik a titkársága, és a miniszterelnök helyett ezentúl már a miniszterelnök kabinetfőnökének felel - szemlézi a Magyar Közlönyt a hvg.hu .
Szerző(k): EconomxA magyar filmtámogatási rendszernek köszönhetően lett egy háromoldalas tervből világsiker a Saul fia - idézte a The Hollywood Reporter amerikai portál hétfőn Andy Vajna filmügyi kormánybiztost, aki szerint Magyarország komoly lehetőséget kínál a tehetséges rendezőknek.
Szerző(k): Inforádió, MTIAndrew G. Vajna Las Vegas Casino nevű cége megkötötte a szerződést az első magyar online kaszinóra - írja a Fortunaweb.hu-ra hivatkozva az Index.
Szerző(k): Index.hu, EconomxKorhatárossá tenné a dohányzós jeleneteket bemutató filmeket, mint \"a dohánytermékek promóciójának utolsó bástyáját\" az Egészségügyi Világszervezet (WHO).
Szerző(k): InforádióA Star Wars hetedik része lett az első film, amelynek jegybevétele valaha is meghaladta a 800 millió dollárt (232 milliárd forint) az észak-amerikai piacon.
Szerző(k): MTIA Filmalap 24 film gyártását támogatta, melyek többségét 2016-ban láthatja a közönség, mint például Kern András, Till Attila, Fliegauf Bence, Enyedi Ildikó és Herendi Gábor új alkotásait - mondta Havas Ágnes, a Filmalap vezetője. Jövőre ugyanakkor több figyelmet és energiát kell fordítani a filmek marketingjére.
Szerző(k): MTI