Nagyot kaszált az állam a fizetős utakon 2016-ben, a legnagyobb mértékben az éves és a megyei matricák eladása nőtt. Ebben benne vannak a 2017-es elővásárlások is.
Szerző(k): Szász PéterKiderült, miért nem teszi lehetővé a kormány, hogy az autópálya matricákat még az úthasználat napján, utólag is meg lehessen venni. Az indoklás nem túl hízelgő a magyar autósokra nézve.
Szerző(k): Szász PéterMásfél hónap telt el azóta, hogy a ferencvárosi József Attila lakótelepen bevezették a fizető parkolást, ráadásul úgy, hogy az automatákat a Budapesten megszokotthoz képest kétszer messzebb helyezték el egymástól. Az első két hónap tapasztalatai meglepőek.
Szerző(k): Szász PéterA XIII. kerület két ütemben jövőre újabb területeket von be a fizetős zónába, a parkolóórák beszerzése már megkezdődött.
Szerző(k): Szász PéterA fizetős úthálózat kiterjesztése óta nem történt olyan, hogy éves bázison csökkent volna az eladott e-matricák száma és a bevétel. Áprilisban ez történt.
Szerző(k): Szász PéterMeglepő módon magyarázta a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ), hogy miért kér többet a külföldi rendszámú autósok büntetéseinek behajtására szakosodott cég, mint maga a büntetés.
Szerző(k): EconomxA szabad strandok üzemeltetőinek kötelező - ingyenesen - illemhelyeket létesíteni a parttól 100 méteren belül, a jövőben ezek fizetőssé válnak. A fizetős strandokon viszont továbbra sem kell a WC használatáért fizetni.
Szerző(k): Németh GézaBár januárban is lehetett látni, hogy a magyar gyorsforgalmi utakon autózók - tanulva a tavalyi tapasztalatokból - az éves jogosultságokat részesítik előnyben, februárban elképesztően nagyot tarolt az éves és a megyei matrica. Okosabbak lettek az autósok?
Szerző(k): Szász PéterKedvezményt kapnak január 1-től a sokgyerekesek és a mozgásukban korlátozott emberek a hazai autópályákon – derül ki a keddi Magyar Közlönyből.
Szerző(k): Economx