fmcg

09.
22.
17:07
Meglepő számokat mutatnak az online bevásárlások

Meglepő számokat mutatnak az online bevásárlások

A Kifli.hu háromszor gyorsabb növekedést mért az idei év első félévében mint a teljes FMCG szektor. A teljes gyorsan forgó termékpiac árbevétele január és június között 14,5 százalékkal nőtt és bruttó 570 milliárd forint forgalmat generált.

Szerző(k): Koncsek Rita
09.
05.
13:40
Meddig nő még a "mindent elsöprő" sajátmárkás termékek aránya?

Meddig nő még a "mindent elsöprő" sajátmárkás termékek aránya?

Mivel a megélhetési költségek sokak számára elviselhetetlenné válnak, a státusz, az ízlés és a lojalitás egyre kevésbé lehetnek fontosak a fogyasztók számára. A boltok polcairól általában gyorsan eltűnő márkás termékeket egyre inkább olcsóbb változatokra cserélik. De mi lesz így az FMCG márkákkal? Kétségbe azért nem kell esniük a márkák forgalmazóinak.

Szerző(k): Molnár Csaba
08.
31.
06:40
Minden pénzt megér egy jó márkanév

Minden pénzt megér egy jó márkanév

Van-e valóban mérhető értéke egy jól felépített, ismert és elismert márkának? Melyek azok a szektorok, ahol különösen számít a márkanév egy piaci adásvétel esetén? A kérdések megválaszolásához kilenc különböző iparág közel 100 közelmúltbeli európai tranzakcióját vizsgálták meg a Deloitte szakértői.

Szerző(k): Molnár Csaba
05.
05.
11:20
Széttépik a piacot az online áruházak, megérkezett a toplista

Széttépik a piacot az online áruházak, megérkezett a toplista

A GKID 2022-ben immár hetedik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát. Az összesített mezőny élén több mint bruttó 210 milliárd forintos online forgalommal ezúttal is az eMAG-Extreme Digital végzett. Az élelmiszerek, háztartási cikkek (gyűjtőnéven FMCG termékek) online piacának a legnagyobb szereplője a Tesco.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
02.
03.
11:44
Ijesztő hatalma van a megmondóembereknek

Ijesztő hatalma van a megmondóembereknek

Már-már irreális befolyásra tesznek szert az internet megmondóemberei, véleményük egész ágazatok működését változtathatják meg. A közösségi médiában terjedő vezérvélemények olyan szinten befolyásolják a keresletet, hogy a fogyasztási cikkeket előállító vállalatok már csak rövid távra terveznek, hogy követni tudják a vevők hirtelen és kiszámíthatatlanul változó igényeit.

Szerző(k): Molnár Csaba