Az Európai Unió vezető szervei egyetértenek abban, hogy soha nem látott mértékben csökkenteni kell az egyszer használatos műanyagok mennyiségét. 2021-től be is tiltanák azok használatát - feltéve, hogy helyettesíthetők.
Szerző(k): Szabó M. IstvánMegsértette a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmát az Unilever Magyarország Kft. a 2015-2017. évi Domestos iskolamosdó felújítási programjaival kapcsolatos hirdetéseivel a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapítása szerint, a jogsértés kimondása mellett a hatóság eltekintett az egyéb jogkövetkezményektől - közölte a GVH csütörtökön az MTI-vel.
Szerző(k): K. Kiss GergelyImmár a Coca-Coláé a magyar Lavazza, megvették az európai Costát és debütáltak a világ jó néhány pontján a kávés kólával. Mégis meglehet, hogy a vállalat számára mindez kevésnek bizonyul. A küzdelem egyre élesebb és a riválisoknál is komoly változások zajlanak.
Szerző(k): Szabó M. IstvánHalls márkanéven rágógumi jelenik meg a magyar piacon - mondta Mayer Gábor, a Mondelez Hungária Kft. ügyvezető igazgatója a Világgazdaságnak.
Szerző(k): Domokos LászlóTavalyi teljesítménye alapján változatlanul a Tesco a legnagyobb forgalmú kereskedelmi lánc Magyarországon, csaknem 809 milliárd forintos becsült bruttó forgalommal - közölte a Trade magazin az MTI-vel.
Szerző(k): Domokos ErikaMagyarországon tavaly egy százalékpontot nőtt és elérte a 29 százalékot a sajátmárkás élelmiszerek piaci részesedése, az 1700 milliárd forintos élelmiszerpiaci forgalomból 497 milliárdot hasítottak ki a kereskedelmi márkák - közölte az MTI-vel a Nielsen piackutató kedden.
Szerző(k): K. Kiss GergelyIdén hetedik alkalommal adták át az Év terméke elismeréseket hétfőn, a magyar fogyasztók 21 kategóriában értékelték a termékeket - közölte Vágvölgyi Mihály, a versenyt szervező Product of the Year Kft. sajtófőnöke az MTI-vel.
Szerző(k): K. Kiss GergelyVáltoznak a magyarok vásárlási szokásai, a napi fogyasztási cikkek miatt ritkábban térnek be a boltokba, de akkor többet tesznek a kosárba. Idén az első félévben egyébként nem nőttek a költések - derül ki a GfK friss kutatásából.
Szerző(k): Szász PéterA diszkontok repítik előre a magyar élelmiszer-kereskedelmi piacot. A munkaerőhiány is váltásra serkent: az Aldi és a Lidl vezet az egy főre jutó árbevétel tekintetében, ami a hatékonyság valódi fokmérője. A Lidl egy főre jutó forgalma négyszerese a Coop Szolnokénak - állapítja meg a blokkk.com.
Szerző(k): K. Kiss Gergely