Hiába terjeszkedett az elmúlt években az Aldi gyorsan az Egyesült Királyságban, még mindig vannak fehér foltok az országban, ahol a vevők közelében nincs áruháza a német diszkontláncnak.
Szerző(k): Komócsin SándorA magyarok naponta átlagosan két kávét isznak, az egyiket otthon, míg a másikat nagy valószínűséggel a munkahelyükön, az otthoni kávéfogyasztásra a válaszadók mintegy fele havonta legfeljebb 3000 forintot költ, 3000-5000 forint között a negyedük, míg 12 százalékuk 5000-10 000 forint közötti összeget fordít rá - derül ki egy felmérésből.
Szerző(k): K. Kiss GergelyBetiltották a Tesco vegán burger reklámjait, mert azok félrevezették a vásárlókat - írja a Retail Gazette.
Szerző(k): Tér DiánaMiközben az élősertés ára több mint 50 százalékkal magasabb, mint 2022 elején volt, addig az ársapka által nem érintett egyes sertéshúsrészek - például a karaj - fogyasztói ára mindössze 20 százalékkal emelkedett. Vagyis még távolról sem ment végbe az önköltségek teljes beépítése az átadási- és a fogyasztói árakba. A takarmányárak tovább emelkednek, ami újabb drágulást vetíthet előre. A piaci szereplők körében kőkemény ártárgyalások zajlanak - mondta lapunknak a Hússzövetség elnöke.
Szerző(k): K. Kiss GergelyMájus végétől az ügyeskedő üzletek, webshopok a továbbiakban már nem kerekíthetik vonzóbbá a kedvezményeiket úgy, hogy az akció előtt rövid időre feltornázzák áraikat. Ettől kezdődően ugyanis az árleszállítások bejelentésekor minden esetben meg kell jelölni a termékek korábbi árát, amely kizárólag az árcsökkentést megelőző legalább harminc napon belüli legalacsonyabb ár lehet.
Szerző(k): Domokos LászlóAz elmúlt években sokkal több minden történt a magyar borpiacon, mint az azt megelőző másfél két évtizedben összesen. A pandémia, a gasztronómia és a turizmus megroppanása, de az állami birtokfejlesztési támogatások és a piaci átalakulások mind-mind faragták a borászati szektort. Mindeközben egyre általánosabbá váltak a borakciók. Utóbbiak annak ellenére is folytatódnak, hogy minden borkereskedő tudja, hogy azok könnyen tönkreteszik a portéka piacát. A Napi.hu mai videó podcastjának vendége Radosevics Radován, aki az ezredfordulón az újságírást lecserélte a borkereskedő szakmára, és aki azóta szisztematikusan építi a "Radován-birodalmat".
Szerző(k): Szabó M. IstvánEgyre tudatosabbak a magyar vásárlók a borválasztás során, a keresletet tekintve pedig ma már gyakrabban válogatnak a magasabb minőségű borok közül, nem csak az ünnepek idején – tudta meg a Napi.hu Tőzsér Judittól, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetőjétől. Az áruházlánc polcain elérhető borok sokszínűsége, sokfélesége eredményeként a borfogyasztás széles célcsoportok számára vonzó, mindenki megtalálja az alkalomhoz és ízléséhez illőt. Nem utolsó sorban ennek köszönhető, hogy a Lidl újabb rekordot döntött a borértékesítés terén 2021-ben, és tovább erősítette vezető borexportőri pozícióját.
Szerző(k): K. Kiss GergelySzámos vitás ügy adódhat abból, ha a fogyasztók megfeledkeznek a felhasználói változások bejelentéséről a szolgáltató felé. A bejelentés elmaradása akár súlyos következményekkel is járhat, és az elszámolási problémákat utólag már nehéz megoldani – olvasható a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) honlapján.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA várt javulás helyett tavaly június óta a legalacsonyabb szintre esett a GfK német fogyasztói hangulatindexe márciusra, elsősorban a személyi jövedelmek alakulásával kapcsolatos mérőszám csökkenése miatt.
Szerző(k): Szepesi Anita