Elemzők által becsültnél kevésbé csökkent a General Motors (GM) profitja a harmadik negyedévben éves összevetésben - írja az MTI.
Szerző(k): Szász PéterÚjra megindulhat a termelés a General Motors (GM) amerikai autógyártó vállalatnál, miután a szakszervezet jóváhagyta a munkáltatóval kidolgozott kollektív megállapodást, lezárva ezzel az elmúlt ötven év leghosszabb autóipari sztrájkját.
Szerző(k): Szász PéterElőzetes egyezségre jutott a General Motors (GM) amerikai autógyártó vállalat menedzsmentje és az autóipari dolgozók szakszervezete (UAW) egy új négyéves megállapodásról szerdán, és ezzel kézzelfogható közelségbe került az amerikai gyárakban több mint egy hónapja tartó sztrájk lezárása - írja az MTI.
Szerző(k): Szabó DánielAz autóipari dolgozók szakszervezetének felhívására sztrájkba léptek a General Motors munkavállalói az Egyesült Államokban vasárnap éjféltől bérköveteléseik nyomatékosítására - írja az MTI.
Szerző(k): Szabó DánielVárhatóan 2024-re lesz piacképes verzió a felfújás nélkül használható, lyukacsos abroncsból. 200 millió csere lenne megúszható vele.
Szerző(k): Csernátony CsabaTavaly csak 7 milliárd dollár profitot ért el a vállalat és szemben a 2017-es évvel, amikor 6,1 százalék volt a haszonkulcs, 2018-ban 4,4 százalékra esett ez a mutató. Jim Hackett vezérigazgató pedig az alkalmazottaknak jelezte, hogy elégedetlenek az eredményekkel.
Szerző(k): Szabó DánielDonald Trump erőteljesen megdorgálta a General Motors vezetőségét, amikor kiderült, hogy az autógyártó amerikai üzemeinek zsugorítása mellett döntött, miközben Kínában bővít. Vajon miért vállalta be a cég, hogy magára vonja az USA öntörvényű államfőjének dühét?
Szerző(k): Komócsin SándorFontolgatja a General Motorsnak (GM) nyújtott állami szubvenció megvonását - jelentette be Twitter-bejegyzésében kedden Donald Trump amerikai elnök a vállalat amerikai gyárbezárásaira reagálva az MTI szerint.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaA nyersanyagárak növekedése és az elektromos mobilitásra való átállás beruházásigénye, valamint az importvámháború miatt megemelkedett költségszint világszerte olyannyira leszorította az autógyártók nyereségességét, amire a globális pénzügyi válság óta nem volt példa - állapítja meg az EY pénzügyi tanácsadó vállalat kedden publikált tanulmánya az MTI szerint.
Szerző(k): Szabó Zsuzsanna