Idei mélypontjára romlott decemberben a német GfK piackutató intézet fogyasztói hangulatindexe - írja az MTI.
Szerző(k): Szabó DánielMagyarországon az átlagos vásárlóerő évi 6654 euró (2,16 millió forint), amely 7 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest - derül ki a GfK „Vásárlóerő Európa" tanulmányából.
Szerző(k): Szász PéterA várt stagnálás helyett enyhén javult a GfK németországi fogyasztói hangulatindexe októberben, miután a fogyasztók jövedelmi és gazdasági várakozásai egyaránt nőttek - írja az MTI.
Szerző(k): Szabó DánielA 2018 áprilisáig tartó 12 hónapos időszak során a magyar háztartások költése nem növekedett a friss gyümölcsök esetében – derül ki a GfK vásárlási trend felméréséből. A gyümölcsök közül legtöbbet dinnyére, almára és banánra költöttek.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA várt stagnálás helyett minimálisan romlott a GfK júliusi németországi fogyasztói hangulatindexe.
Szerző(k): Szabó DánielA várt csekély romlás helyett stabilan tartotta magát a GfK németországi fogyasztói hangulatindexe júniusban - írja az MTI.
Szerző(k): Szabó DánielA bolti kiskereskedelmi forgalom 6 százalékkal nőhet az idén Magyarországon, míg az Európai Unió 28 országában (EU-28) 2,1 százalékos lesz az átlagos növekedés a GfK piackutató 32 európai ország kiskereskedelméről készített tanulmánya szerint - írja az MTI. A GfK a vasárnapi boltzár hatását is vizsgálta eredményében.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaKiemelkedő értékesítési eredmények várhatók a hazai tévék piacán a második negyedévben, ahogy a 2010-es és a 2014-es labdarúgó világbajnokság idején is - derül ki a GfK elektronikai cikkek értékesítési adatait monitorozó kutatásából.
Szerző(k): Szász PéterIdén hetedik alkalommal adták át az Év terméke elismeréseket hétfőn, a magyar fogyasztók 21 kategóriában értékelték a termékeket - közölte Vágvölgyi Mihály, a versenyt szervező Product of the Year Kft. sajtófőnöke az MTI-vel.
Szerző(k): K. Kiss Gergely