gki_digital

10.
04.
10:41
Átalakul a Jófogás és a Vatera, ez vár ránk mostantól

Átalakul a Jófogás és a Vatera, ez vár ránk mostantól

Egy éve került hazai kézbe a Jófogás és a Vatera, ennek apropóján megvizsgáltuk, hol tart a jól ismert piacterek megújulása. Megtudtuk azt is, mi kell a Z generációs vásárlóknak, általuk milyen trendek alakítják, formálják az e-kereskedelmet. Fontos változás az is a szektorban, hogy Big Four-ernyő alá került a digitális kereskedelem kutatására szakosodott GKID, miután 100 százalékos tulajdonrészt szerzett az elemző-tanácsadó cégben a PwC.

Szerző(k): Gyöngyösi Balázs

Céges ajándékdobozok segítenek a halmozottan hátrányos helyzetűeknek (x)

Többszázezer ajándékdobozának révén az egyik legismertebb társadalmi vállalkozássá nőtte ki magát itthon a Fuit of Care