Az Erste Banknál is elérhető mától a Google Pay Visa és MasterCard bankkártyákra. Androidos telefonkészülékkel lehet használni a szolgáltatást.
Szerző(k): Herman BernadettTöbb figyelmet kaphatnak a hátrébb sorolt találati eredmények; bevezetik a folyamatos gördítést.
Szerző(k): Rácz GergőEgy angol egyetem kutatói aggasztó eredményre jutottak az androidos telefonok biztonságával kapcsolatban: a legtöbb telefon folyamatosan érzékeny adatokat továbbít a különböző fejlesztőknek és gyártóknak. Az adatgyűjtés gyakorlatilag korlátozhatatlan.
Szerző(k): Szabó DánielAz Európai Bizottság uniós szinten korlátozná az online politikai hirdetéseket, miután sokak szerint a jelenlegi szabályozás fenntarthatatlan. A javaslatcsomag szerint a cégeknek átláthatóbb adatokat kéne mutatniuk arról, hogy kik finanszírozzák a politikai kampányokat, mennyit költenek rájuk, valamint hogy az algoritmusok miként segítenek a politikai üzenetek felerősítésében.
Szerző(k): Nagy MartinImmár a böngésző a hangszerek behangolásást is lehetővé teszi.
Szerző(k): Rácz GergőA vállalat tervei szerint hamarosan mobiltelefonra is szükség lesz ahhoz, hogy belépjünk a Google-fiókba.
Szerző(k): Nagy MartinVisa bankkártyával rendelkező lakossági és vállalati ügyfelek részére Magyarországon első pénzintézetként, a CIB Bank elérhetővé teszi 2021. október 7-től a Google Pay alkalmazást. A CIB Bank a digitális szolgáltatások további térnyerését várja a lépéstől, és természetesen tervezi a Google Pay kiterjesztését a más típusú bankkártyákra is.
Szerző(k): Herman BernadettAz Európai Unió 4,34 milliárd eurós (1560 milliárd forintos) trösztellenes bírságának alapja hibás számításokon alapult - közölte csütörtökön az Alphabet, a Google anyacége. Sürgetik az EU bíróságát, hogy törölje vagy csökkentse a szerintük nem megfelelő büntetést.
Szerző(k): Szabó DánielA globális reklámbevétel több mint harmada a két legnagyobb globális platformhoz, a Google-t üzemeltető Alphabethez és a Facebookhoz áramlik. Magyarországon az arány egyelőre kisebb (26 százalék), de gyorsan emelkedik. Az online hirdetések piacán a két nagy szereplő piaci részesedése idehaza 60 százalék, és ezzel lassan, de biztosan kiszívják a bevételt a magyar tartalomiparból. Az EU-s és a hazai kormányzati segítség még várat magára, de mit tehetnek a magyar médiapiac szereplői, hogy ellenálljanak a nyomásnak? Az erre a kérdésre adható stratégiai válaszokat tárja fel a Magyar Reklámszövetség és a KPMG közös tanulmánya.
Szerző(k): Economx