google

10.
28.
06:40
Változnak az internetes szabályok, védik a technikai analfabétákat

Változnak az internetes szabályok, védik a technikai analfabétákat

Folytatódott a vita az Európai Parlamentben az internetes szolgáltatások és fogyasztóvédelemről rendelkező keretrendszerek kialakításáról, a két területen a munka sokszor hasonló szempontok miatt lassult le. Eredetileg november elején már szavazni kellett volna a tervezetekről, előbb azonban még meghallgatják a Facebook viselt dolgait kiteregető korábbi alkalmazottat, és utána véglegesítik az európai biztonságos internethasználat alapjait megteremtő szabályokat.

Szerző(k): Rácz Gergő
10.
26.
09:47
Megérkezett a várt bejelentés az androidos Erste Bank-ügyfeleknek

Megérkezett a várt bejelentés az androidos Erste Bank-ügyfeleknek

Az Erste Banknál is elérhető mától a Google Pay Visa és MasterCard bankkártyákra. Androidos telefonkészülékkel lehet használni a szolgáltatást.

Szerző(k): Herman Bernadett
10.
18.
09:35
Korszakos újítás jön a Google kereséseiben

Korszakos újítás jön a Google kereséseiben

Több figyelmet kaphatnak a hátrébb sorolt találati eredmények; bevezetik a folyamatos gördítést.

Szerző(k): Rácz Gergő
10.
16.
14:02
Android-telefonok: a SIM-kártya és az IMEI adatait is korlátozhatatlanul továbbküldi a rendszer

Android-telefonok: a SIM-kártya és az IMEI adatait is korlátozhatatlanul továbbküldi a rendszer

Egy angol egyetem kutatói aggasztó eredményre jutottak az androidos telefonok biztonságával kapcsolatban: a legtöbb telefon folyamatosan érzékeny adatokat továbbít a különböző fejlesztőknek és gyártóknak. Az adatgyűjtés gyakorlatilag korlátozhatatlan.

Szerző(k): Szabó Dániel
10.
14.
19:15
Brüsszel bírságolásba kezdene a politikai hirdetések miatt, transzparensebb eljárást akarnak

Brüsszel bírságolásba kezdene a politikai hirdetések miatt, transzparensebb eljárást akarnak

Az Európai Bizottság uniós szinten korlátozná az online politikai hirdetéseket, miután sokak szerint a jelenlegi szabályozás fenntarthatatlan. A javaslatcsomag szerint a cégeknek átláthatóbb adatokat kéne mutatniuk arról, hogy kik finanszírozzák a politikai kampányokat, mennyit költenek rájuk, valamint hogy az algoritmusok miként segítenek a politikai üzenetek felerősítésében.

Szerző(k): Nagy Martin
10.
08.
19:15
Zenei újítást vezet be a Google, mindenki kipróbálhatja

Zenei újítást vezet be a Google, mindenki kipróbálhatja

Immár a böngésző a hangszerek behangolásást is lehetővé teszi.

Szerző(k): Rácz Gergő
10.
07.
16:07
A Google kötelezővé teszi a kétlépcsős azonosítást

A Google kötelezővé teszi a kétlépcsős azonosítást

A vállalat tervei szerint hamarosan mobiltelefonra is szükség lesz ahhoz, hogy belépjünk a Google-fiókba.

Szerző(k): Nagy Martin
10.
06.
10:41
Az Android-telefonos CIB-ügyfelek is fizethetnek mobiljukkal

Az Android-telefonos CIB-ügyfelek is fizethetnek mobiljukkal

Visa bankkártyával rendelkező lakossági és vállalati ügyfelek részére Magyarországon első pénzintézetként, a CIB Bank elérhetővé teszi 2021. október 7-től a Google Pay alkalmazást. A CIB Bank a digitális szolgáltatások további térnyerését várja a lépéstől, és természetesen tervezi a Google Pay kiterjesztését a más típusú bankkártyákra is.

Szerző(k): Herman Bernadett
09.
30.
17:26
A Google vitatja az EU hatalmas trösztellenes bírságát

A Google vitatja az EU hatalmas trösztellenes bírságát

Az Európai Unió 4,34 milliárd eurós (1560 milliárd forintos) trösztellenes bírságának alapja hibás számításokon alapult - közölte csütörtökön az Alphabet, a Google anyacége. Sürgetik az EU bíróságát, hogy törölje vagy csökkentse a szerintük nem megfelelő büntetést.

Szerző(k): Szabó Dániel
09.
29.
15:36
Médiapiac: mit lehet tenni a nagy platformokkal szemben?

Médiapiac: mit lehet tenni a nagy platformokkal szemben?

A globális reklámbevétel több mint harmada a két legnagyobb globális platformhoz, a Google-t üzemeltető Alphabethez és a Facebookhoz áramlik. Magyarországon az arány egyelőre kisebb (26 százalék), de gyorsan emelkedik. Az online hirdetések piacán a két nagy szereplő piaci részesedése idehaza 60 százalék, és ezzel lassan, de biztosan kiszívják a bevételt a magyar tartalomiparból. Az EU-s és a hazai kormányzati segítség még várat magára, de mit tehetnek a magyar médiapiac szereplői, hogy ellenálljanak a nyomásnak? Az erre a kérdésre adható stratégiai válaszokat tárja fel a Magyar Reklámszövetség és a KPMG közös tanulmánya.

Szerző(k): Economx