Sokaknak okoz fejtörést, hogy mi a teendő, ha a kátyúba hajtás kárt tesz a gépjárműben. Hogyan intézzük a lehető legegyszerűbben a papírmunkát, és vajon kihez fordulhatunk a kárigénnyel?
Szerző(k): Fogarasi KittiNem kell majd fizetni a gumiabroncs-hulladék leadásáért.
Szerző(k): Varga CsengeÁprilis végéig kell regisztrálni az új hulladékgazdálkodási rendszerbe.
Szerző(k): Varga CsengeNyártól a termékek gyártói viselik a pénzügyi felelősséget a hulladékkezelésért a termék teljes életciklusa során. Lesznek más kötelezettségek is.
Szerző(k): Drávucz PéterA forint árfolyama ugyan levesz némi terhet a vállunkról így, az aktuális gumicsere idején, a gumiszervizek viszont nem tudják lenyelni a téli rezsiszámlákat. Garantáltan jobban zsebbe kell nyúlni a következő szervíznél. Ajánlatokat kértünk, mutatjuk a számokat.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsEgyetemi hallgatók feltalálták a káros gumiabroncspor felfogásának módját. Az Egyesült Királyság kormánya szerint ez a fajta por a második legnagyobb mikroműanyag-szennyezőanyag óceánjainkban.
Szerző(k): Horváth TiborKajtatnak a rendőrök a nyári gumik után, sokan nem váltottak még télire
Szerző(k): EconomxMagyarországon, ellentétben a környező országokkal, nincs törvényi kötelezettség arra, hogy mikor kell a nyári autógumikat télire cserélni. Ennek ellenére a magyar autótulajdonosok 85 százaléka megteszi ezt a télies útviszonyok beköszöntével. Idén az abroncscsere 30-40 százalékkal többe kerül, mint egy évvel korábban.
Szerző(k): EconomxDrágább lesz a téligumik cseréje. A megnövekedett szállítási költségek és az ingadozó forintárfolyam miatt többet kell fizetni az abroncsokért, és a szervizek is emeltek a munkadíjon, mert nekik is sokkal több a költségük - írja az rtl.hu.
Szerző(k): Szász Péter