Beindult az eperszezon, ami utcára csalta az alkalmi árusokat, akik a kilónként 1500-2000 forintért kínált, „mézédes” gyümölcsöt gyakran magyar eperként kínálják, de valójában vegyszerekkel tartósított, spanyol, olasz, görög szamócát adnak.
Szerző(k): Thurzó KatalinMinden második vásárló a hazai termékeket teszi a kosarába, szerintük ez egyet jelent a biztonsággal.
Szerző(k): Horváth BalázsA hazai fogyasztók nagy többségben előnyben részesítik a magyar élelmiszert, de a bútoroknál, ruházatnál és a kozmetikumoknál azonban más a helyzet.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraMár most látszik, hogy a magasabb árak ellenére, a karácsonyi időszak közeledtével idehaza is nő a kereslet a dió iránt.
Szerző(k): Zádori BenceA Magyar Termék védjegyes vállalkozások tavalyi éves összesített árbevétele már megközelítette a négyezer milliárd forintot, amely messze felülmúlja a korábbi várakozásokat.
Szerző(k): Horváth BalázsNem dőlhet még hátra a SPAR és a K&H Hungaricool termékverseny kilenc győztes hazai vállalkozása, az igazi erőpróba csak most jön: a cégeket és a termékeiket fel kell készíteni arra, hogy hosszú távon és elegendő mennyiségben elérhetők lehessenek az INTERSPAR üzletek polcain a vevők számára. A Hungaricool termékverseny győzteseit a SPAR és a K&H szakértői csapata mentorálja, és készíti fel arra a szintlépésre, amely elengedhetetlen ahhoz, hogy a kisvállalkozás egy nagy üzletlánc stabil beszállítója lehessen.
Szerző(k): EconomxA Magyar Termék védjegyrendszert használó cégek összárbevétele tavaly meghaladta a 2650 milliárd forintot – mondta a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője csütörtökön Budaörsön, ahol bejelentette azt is, hogy újraindul a cég Vedd a hazait! Védd a hazait! kampánya.
Szerző(k): Horváth Tibor