Ha szabadon választhatna, akkor a magyarok legnagyobb része hagyományos, benzin- vagy dízelmotoros gépkocsit vásárolna. De sokan vannak, akik semmilyet sem.
Szerző(k): G. É.A két japán gyártó létrehozná a világ egyik legnagyobb autóipari konglomerátumát, versenyre kelnének Elon Musk techcégével.
Szerző(k): Sándor ZoltánÚgy fest, kissé késve jön el a jövő a Lamborghininél: a korábbi bejelentéssel ellentétben ugyanis a 2028-ra ígért piacra dobást 2029-re tolta a luxusautóiról ismert gyártó.
Szerző(k): Sándor ZoltánAz elfogadott adótörvények szerint a jövő évtől jelentősen nő a cégautókra kivetett adó összege. Egy átfogó felmérés szerint a hazai cégek nagyon rosszul állnak az elektromos átállás terén, pedig ezzel kikerülhetnék az adóemelés hatásait.
Szerző(k): Vermes ÁdámA magyar újautó-piacon 7,4 százalékos részesedést szerzett a Volkswagen, az európai eladásoknak pedig több mint 10 százaléka kötődött hozzájuk.
Szerző(k): Gulyas ÁbelAz ismert német autógyártó kénytelen visszahívni ezeket a plug-in hibrid modelljeit, mivel azok tűzveszélyesek. A probléma mögött magyar gyártású akkumulátorok húzódhatnak meg.
Szerző(k): Sándor ZoltánA Gartner elemzői becslése szerint 2025-re globálisan 85 millióra emelkedhet az ilyen járművek aránya. A bővülésben Kínáé lehet a főszerep, de várhatóan az európai új-autó piacon is minden ötödik gépjármű akkumulátorral fog működni.
Szerző(k): Gulyas Ábel