hipermarket

12.
19.
07:09
A nagy dobásra készül a Tesco Magyarországon

A nagy dobásra készül a Tesco Magyarországon

Két éven belül elindulhat a Tesco online értékesítési rendszere. A következő időszakban a cég szeretne a korábbi évekhez hasonló növekedést produkálni, de ehhez az kell, hogy újra jó megtérülési mutatók alakuljanak ki az itteni piacon. Gerry Gray vezérigazgató szerint a megtérülés javításán sokat segít a válságadó 2013-as kivezetése.

Szerző(k): Hőnyi Gyula
11.
04.
09:40
Eladják a neves hazai hipermarket- és diszkontláncot?

Eladják a neves hazai hipermarket- és diszkontláncot?

Egy újabb, Magyarországon működő nemzetközi kereskedelmi hálózat eladósorba kerülése merült fel egy szakmai fórumon. A Napi Gazdaságnak többen is megerősítették, hogy a francia−belga hátterű Louis Delhaize-csoport itteni érdekeltségéről − vagyis a Match, a Cora és a Profi hálózatról −, illetve az egységeket ellátó Provera beszerzési társaságról szólnak a hírek.

Szerző(k): Hőnyi Gyula
09.
28.
15:59
Lidl-forradalom után jönnek ide bevásárolni Szlovákiából

Lidl-forradalom után jönnek ide bevásárolni Szlovákiából

A 290 forint/euró körüli árfolyam mellett Magyarországon szinte minden olcsóbb a szlovákiai vevőnek, mint otthon.

Szerző(k): Sidó Zoltán
06.
30.
08:33

Új módszerrel szorítaná sarokba a hipereket a kormány

Az eddig kipróbált módszerek nem bizonyultak sikeresnek, ezért a Fidesz és gazdasági holdudvara új módon próbálja sarokba szorítani a nagy kereskedelmi láncokat: olyan szakhatóságot hoznának létre, amely az önkormányzatok helyett megtilthatja nagyobb kereskedelmi üzlet létesítését - írja a csütörtöki Népszabadság.

Szerző(k): MTI-Eco
12.
18.
06:59

A Tesco megszorította az Auchant a hipermarketek árversenyében

A NAPI Gazdaság által összeállított fogyasztói kosár alapján továbbra is az Auchan árszínvonala a legalacsonyabb a három nagy hipermarketlánc közül. A Tesco azonban már szorosan a francia konkurens sarkában van: a csaknem hatezer forint értékű kosár értéke tavaly a két hipermarketben 300 forinttal tért el, idén viszont már csak 150-nel. A különbség csökkenésének oka az áremelkedés eltérése volt: az Auchannál 12, a Tescónál 8 százalékot tett ki az átlagos drágulás. A legnagyobb árváltozást a Cora hipermarketjében tapasztaltuk, ott a tavaly kiválasztott és idén is vizsgált termékek ára 21 százalékkal ment fel. Cikkünk a mai NAPI Gazdaságban.

Szerző(k): NAPI