A kínálat bővül, a kereslet mérséklődik az ingatlanpiacon. Kevesebb a fizetőképes vevő, mint a járvány előtt, a befektetők viszont nem álltak le az ingatlan-felvásárlással. A bőség miatt nehéz kitűnni, a közvetítők közül ezért sokan költenek kiemelt hirdetésekre.
Szerző(k): Vámosi ÁgostonA Lidl bepereli a Tescót, mert szerinte az ellopta a logójának alapvető elemeit vásárlói hűségprogramjának reklámozására, ami szokásos dolog a nagy cégek között. Ugyanakkor a jogi procedúra olyan sokbe kerülhet, ami felveti a kérdést, nem jótékonykodásra kellene fordítaniuk ezt az összeget.
Szerző(k): Komócsin SándorA Veszprém megyei Mezőlakon eladó egy 122 négyzetméteres, 3 helyiségből álló, felújítandó, besorolása alapján "kivett templom", 1428 négyzetméteres telken - számolt be a Veol.hu.
Szerző(k): Domokos LászlóKét fontos jogszabályt is elfogadott az EU az elmúlt időszakban, mellyel megreguláznák az internetes nagy techcégeket. Az egyik legfontosabb, hogy a tartalomfogyasztást és a hirdetéskezelést leginkább meghatározó algoritmusok működését nyilvánossá tennék, valamint a felhasználók kezébe adnák a döntést, hogy akarják-e, hogy profilalkotás alapján egy program döntse el, hogy mit látnak. A Pulzus Kutató és a Napi.hu reprezentatív felmérése szerint a magyarok 90 százaléka a javaslat mögött áll.
Szerző(k): Szabó DánielLengyelországban megszigorítják az egészségügyi termékekre vonatkozó szabályozást annak érdekében,hogy az ezekben megjelenő színészek által játszott orvosok ne hitelesítsék a reklámot.
Szerző(k): Komócsin SándorA Netflix nemrég azt mondta az alkalmazottaknak, hogy a cég új, alacsonyabb árú, cserébe hirdetésekkel telezsúfolt előfizetési csomagja az év végén érkezhet – tudta meg a New York Times.
Szerző(k): Szabó DánielA Google tavaly több mint 30 hirdetőkre és kiadókra vonatkozó irányelvet léptetett életbe vagy dolgozott át.
Szerző(k): Rácz GergőBár a kormány gyermekvédelmi hirdetései elárasztották az országot, mind a négy kérdésben érvénytelen lett a népszavazás, amit sokan sejthettek az előzetes kutatások alapján. Lapunk reklámköltési összesítéséből kiderül, hogy a Miniszterelnökség idén több mint 5 milliárd forintot költhetett arra, hogy a hagyományos médiafelületeken népszerűsítsék a referendumot a Kantar Media számításai szerint.
Szerző(k): Nagy MartinEgyedüli ajánlattevőként a Media Services Company Magyarország Szolgáltató Kft. értékesítheti a közmédia hirdetési felületeit.
Szerző(k): Németh Géza