A német bíróság kimondta: a HTML kódokat nem lehet szerzői jogvédelem alá vonni. Most 16. alkalommal nyert pert az internetes reklámok szűrésére specializálódott cég, az Eye/o.
Szerző(k): Sasvári MarcellTöbb rendbeli üzletszerűen elkövetett csalás vétsége miatt emelt vádat a Marcali Járási Ügyészség azzal a harmincas éveiben járó budapesti férfival szemben, aki jövedelmét internetes csalásokkal egészítette ki.
Szerző(k): Tér DiánaVilágszerte egyre égetőbb kérdéssé válik, hogy egy-egy cég hol gyártat, milyen országokban van jelen, vagy éppen milyen médiumokon hirdet. Franciaországban már egy egész mozgalom indult, hogy a márkákat felelősségre vonja, ha olyan felületeken jelennek meg a reklámjaik, ahol álhírek terjednek. Bár a nagyvállalatok felelősségre vonása sok esetben indokolt lehet, mégsem mindenki elégedett, hogy ideológiai alapon kérjék számon a cégeket.
Szerző(k): Szabó DánielA hatmilliárd forintért kínált budapesti palotától a 350 ezer forintért eladott békési házig és telekig igen széles palettán adják-veszik a magyarok az ingatlanjaikat.
Szerző(k): Komócsin SándorA luxusautó-márkák, a számítástechnikai cégek forgalmazói és a fast fashion boltok hagyományosan sokat költenek a karácsonyi ünnepi szezonban tévés reklámokra. Most viszont olyan készlethiány van új autókból, IT-cikkekből a chipek ellátási válsága miatt, hogy inkább nem is hirdetnek, valamint az amerikai piacon népszerű lízingajánlatokat is visszavágják. Akik mégis hirdetnek, próbálják nem meggyőzni a fogyasztókat a vásárlásról, hanem csak brandet építenek.
Szerző(k): Szabó DánielIntenzív munkaerőfelvételbe kezdtek a hazai vállalatok nyáron, szeptemberben szabályosan szárnyalt a magyar munkaerőpiac - írja a Profession.hu a megnövekedett álláshirdetéseit elemezve.
Szerző(k): Tér DiánaAz Európai Bizottság uniós szinten korlátozná az online politikai hirdetéseket, miután sokak szerint a jelenlegi szabályozás fenntarthatatlan. A javaslatcsomag szerint a cégeknek átláthatóbb adatokat kéne mutatniuk arról, hogy kik finanszírozzák a politikai kampányokat, mennyit költenek rájuk, valamint hogy az algoritmusok miként segítenek a politikai üzenetek felerősítésében.
Szerző(k): Nagy MartinStabilizálódott a fővárosi bérlakáspiac, így a bérbeadók számára még fontosabb, hogy tisztában legyenek a valós piaci viszonyokkal, és azzal, melyek az albérlethirdetés legnagyobb buktatói.
Szerző(k): Szepesi AnitaSzinte mindenki korlátozná a fizetett politikai hirdetéseket a közösségi oldalakon, ellenben csak a magyarok harmada szeretné, hogy az óriáscégek döntsenek a tartalomszabályozásról - derült ki a Napi.hu számára a Pulzus Kutató által készített közvélemény-kutatásból. A Mérték Médiaelemző Műhely vezetője szerint a Facebook is jobban járna azzal, ha az államok szintjén lennének szabályok és nem neki kellene kitalálni ezeket.
Szerző(k): Nagy Martin