hirdetés

01.
24.
13:40
Árverezik Erdélyi Mónika kertes házát - Schadl neve is előkerült

Árverezik Erdélyi Mónika kertes házát - Schadl neve is előkerült

Elárverezik Erdélyi Mónika tévés műsorvezető érdi kertes házát, 49,5 millió forintos kikiáltási áron (ennél többet érhet az ingatlan). Az ingatlanra évekkel ezelőtt Schadl György végrehajtó jegyeztetett be végrehajtási jogot Erdélyi volt férje követelésének biztosítására - írta meg a Blikk.

Szerző(k): Domokos Erika
01.
21.
16:36
Újabb győzelmet arattak a netes reklámok ellen

Újabb győzelmet arattak a netes reklámok ellen

A német bíróság kimondta: a HTML kódokat nem lehet szerzői jogvédelem alá vonni. Most 16. alkalommal nyert pert az internetes reklámok szűrésére specializálódott cég, az Eye/o.

Szerző(k): Sasvári Marcell
01.
10.
08:04
Több tucat átvert internetező örülhet: elkapták a csalót

Több tucat átvert internetező örülhet: elkapták a csalót

Több rendbeli üzletszerűen elkövetett csalás vétsége miatt emelt vádat a Marcali Járási Ügyészség azzal a harmincas éveiben járó budapesti férfival szemben, aki jövedelmét internetes csalásokkal egészítette ki.

Szerző(k): Tér Diána
01.
09.
08:08
Elkezdték meghurcolni a hirdetőket politikai alapon, ha rosszul költenek - francia forradalom a neten

Elkezdték meghurcolni a hirdetőket politikai alapon, ha rosszul költenek - francia forradalom a neten

Világszerte egyre égetőbb kérdéssé válik, hogy egy-egy cég hol gyártat, milyen országokban van jelen, vagy éppen milyen médiumokon hirdet. Franciaországban már egy egész mozgalom indult, hogy a márkákat felelősségre vonja, ha olyan felületeken jelennek meg a reklámjaik, ahol álhírek terjednek. Bár a nagyvállalatok felelősségre vonása sok esetben indokolt lehet, mégsem mindenki elégedett, hogy ideológiai alapon kérjék számon a cégeket.

Szerző(k): Szabó Dániel
12.
30.
08:33
Szakadék a lakásárakban: 6 milliárdért és 350 ezerért is van eladó

Szakadék a lakásárakban: 6 milliárdért és 350 ezerért is van eladó

A hatmilliárd forintért kínált budapesti palotától a 350 ezer forintért eladott békési házig és telekig igen széles palettán adják-veszik a magyarok az ingatlanjaikat.

Szerző(k): Komócsin Sándor
11.
11.
14:47
Olyan ellátási gondok vannak, hogy már reklámra se költenek a cégek

Olyan ellátási gondok vannak, hogy már reklámra se költenek a cégek

A luxusautó-márkák, a számítástechnikai cégek forgalmazói és a fast fashion boltok hagyományosan sokat költenek a karácsonyi ünnepi szezonban tévés reklámokra. Most viszont olyan készlethiány van új autókból, IT-cikkekből a chipek ellátási válsága miatt, hogy inkább nem is hirdetnek, valamint az amerikai piacon népszerű lízingajánlatokat is visszavágják. Akik mégis hirdetnek, próbálják nem meggyőzni a fogyasztókat a vásárlásról, hanem csak brandet építenek.

Szerző(k): Szabó Dániel
10.
19.
15:40
Két kézzel kapkodnak a magyar cégek a szakmunkások és a vendéglátósok után

Két kézzel kapkodnak a magyar cégek a szakmunkások és a vendéglátósok után

Intenzív munkaerőfelvételbe kezdtek a hazai vállalatok nyáron, szeptemberben szabályosan szárnyalt a magyar munkaerőpiac - írja a Profession.hu a megnövekedett álláshirdetéseit elemezve.

Szerző(k): Tér Diána
10.
14.
19:15
Brüsszel bírságolásba kezdene a politikai hirdetések miatt, transzparensebb eljárást akarnak

Brüsszel bírságolásba kezdene a politikai hirdetések miatt, transzparensebb eljárást akarnak

Az Európai Bizottság uniós szinten korlátozná az online politikai hirdetéseket, miután sokak szerint a jelenlegi szabályozás fenntarthatatlan. A javaslatcsomag szerint a cégeknek átláthatóbb adatokat kéne mutatniuk arról, hogy kik finanszírozzák a politikai kampányokat, mennyit költenek rájuk, valamint hogy az algoritmusok miként segítenek a politikai üzenetek felerősítésében.

Szerző(k): Nagy Martin
10.
07.
11:44
Így szúrják el sokszor a lakásukat bérbeadók

Így szúrják el sokszor a lakásukat bérbeadók

Stabilizálódott a fővárosi bérlakáspiac, így a bérbeadók számára még fontosabb, hogy tisztában legyenek a valós piaci viszonyokkal, és azzal, melyek az albérlethirdetés legnagyobb buktatói.

Szerző(k): Szepesi Anita
10.
04.
07:08
A Facebook is örülhet, ha az állam korlátozza a politikai hirdetéseket

A Facebook is örülhet, ha az állam korlátozza a politikai hirdetéseket

Szinte mindenki korlátozná a fizetett politikai hirdetéseket a közösségi oldalakon, ellenben csak a magyarok harmada szeretné, hogy az óriáscégek döntsenek a tartalomszabályozásról - derült ki a Napi.hu számára a Pulzus Kutató által készített közvélemény-kutatásból. A Mérték Médiaelemző Műhely vezetője szerint a Facebook is jobban járna azzal, ha az államok szintjén lennének szabályok és nem neki kellene kitalálni ezeket.

Szerző(k): Nagy Martin