A cseh kormány lemondott arról, hogy kiterjedt propagandakampánnyal ösztönözze az embereket a belföldi turistautakra, pedig kéne a forgalom a vendéglátó helyeket ellátó sörfőzőknek.
Szerző(k): Barabás JúliaAz Adevinta megállapodást kötött az eBay Classifieds Group 100 százaléknyi tulajdonrészének megszerzéséről - tudta meg a Média1, így a Magyarországon a Jófogás.hu és a Használtautó.hu, valamint az Autónavigátor.hu oldalakat birtokló cég lesz a világ legnagyobb apróhirdetésekkel foglalkozó csoportja.
Szerző(k): Szabó DánielÚjabb amerikai óriáscég vonná meg a hirdetési költéseit Mark Zuckerberg cégétől, ha engedi, hogy kifogásolható nyilatkozatok terjedjenek a platformon, legyen a forrás akár az Egyesült Államok elnöke.
Szerző(k): Rácz GergőA járványhelyzet okozta megnövekedett képernyőfogyasztás újabb fordulatot hozott az amúgy is folyamatos változásban levő magyarországi reklámpiac számára. Már a kampánytervezésben is érdemes a reklámpiacnak a kisebb költségvetést igénylő, de heti szinten gyakorlatilag azonos sokaságot elérő online hirdetések felé fordulnia. Az új trend az, hogy már nem médiatípusok alapján kell választaniuk a piaci szereplőknek – a képernyők egyre közelebb kerülnek egymáshoz a reklámkampányok szempontjából is.
Szerző(k): Szabó DánielA vártnál nagyobb bevételt ért el az Alphabet amerikai technológiai cég, a Google anyavállalata az idei első negyedévben még úgy is, hogy a vállalatok drasztikusan visszafogták kiadásaikat, köztük a reklámokra költött pénzeket a koronavírus-járvány miatti gazdasági aggodalmak közepette - írja az MTI.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaÚj, online beszélgetéssorozatunkban ma 14 órától Incze Kinga, Szücs László és Vörös Csilla véleményét ismerhetjük meg, hogy mi lesz a kreatív iparral és a médiával. Mi a helyzet most, amikor a tévét sokan nézik, de a hirdetőknek nincs pénzük. Mi történik a műsorgyártókkal? Mi lesz a reklámköltéssel? Az Out of the Box virtuális eseményein választ keresünk arra a rengeteg kérdésre, amit a példátlan jelenlegi helyzet felvet.
Szerző(k): Szabó DánielAz Európai Bíróság egyet ide, egyet oda jellegű ítéletet hozott a magyar reklámadó ügyében a közelmúltban: a hazai reklámadó szabályozását egy részről túl szigorúnak tartják a Google-lel szemben, de közben meg azt mondják, hogy lehet fizettetni a szoftvercéget. A magyar reklámpiac kiegyensúlyozatlanságán ez mit sem fog változtatni, pedig a versenytársak joggal mondják, hogy baj van.
Szerző(k): Szabó DánielA Népszavában feladott apróhirdetésben keresi a dél-koreai nagykövetség a Hableány hajókatasztrófa utolsó áldozatát - szúrta ki a 24.hu.
Szerző(k): Szász PéterA bukaresti kormány külön álláshirdetési portált indít azoknak a külföldön dolgozó román állampolgároknak, akik fontolgatják, hogy visszatérnek Romániába.
Szerző(k): Barabás Júlia