hirdetés

08.
29.
12:20
Így találhat könnyebben új embert

Így találhat könnyebben új embert

Ha a cég már az álláshirdetésében közli a fizetési elképzeléseit, hamarabb talál megfelelő embert a munkaerőpiacon - ez derült ki a Profession.hu legutóbbi felméréséből.

Szerző(k): Szabó M. István
08.
12.
14:31
Nagy botrányba keveredett a Milka

Nagy botrányba keveredett a Milka

Egy igencsak szerencsétlenül megfogalmazott castingfelhívás miatt óriási botrányba keveredett és magyarázkodásra kényszerült a Milka, annak ellenére, hogy a hibát egyik partner cége követte el.

Szerző(k): Komócsin Sándor
08.
08.
09:24

Hatalmas fricska derült ki a Coca-Cola plakátkampányáról

Mészáros Lőrinc nagyvállalkozó tulajdonosként jelen van azokban a hirdetési vállalatokban, amelyek értékesítik a BKV járművein és állomásain látható plakátokat, köztük a Coca-Cola elhíresült, meleg párokat ábrázoló hirdetéseit.

Szerző(k): Komócsin Sándor
07.
30.
11:48
Ami pénzt nem az állam fizet ki, az a Google-nél és a Facebooknál landol

Ami pénzt nem az állam fizet ki, az a Google-nél és a Facebooknál landol

Hárompólusúvá vált a magyarországi médiapiac a bevételek eloszlása alapján 2018-ban, a trend idén folytatódik. A médiaköltések legnagyobb része kvázi egyetlen piaci szereplőnél koncentrálódik, a kormányközeli médiumokat összefogó Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványnál. A második legnagyobb bevételt az olyan globális szereplők teszik el, mint a Facebook és a Google. A harmadik piaci tömb pedig a hagyományos független kiadóké, ügynökségeké - az utóbbiak azzal szembesülnek, hogy sokan vannak az eszkimók, de egyre kevesebb a fóka.

Szerző(k): Szabó Dániel
05.
27.
13:35
Megtalálták az FPÖ-botrány titkos győztesét

Megtalálták az FPÖ-botrány titkos győztesét

Az osztrák hírügynökség megtalálta az igazi győztesét az osztrák kormány felbomlásához vezető botránynak. Ez pedig a Red Bull.

Szerző(k): Lovas-Romváry András
05.
25.
10:52
Influencermarketing: hogyan használjuk és mérjük?

Influencermarketing: hogyan használjuk és mérjük?

Az Instagram jelentősége mára vitathatatlanná vált a fejlődni akaró cégek számára. Az egyik legnépszerűbb platformként remek lehetőséget biztosít arra, hogy egy márka új közönségnek mutatkozzon be, és új vásárlókat szerezzen. Erre a célra kiváló eszköz az Instagram influencermarketing. A kérdés az, hogyan használjuk úgy, hogy megérje a befektetést?

Szerző(k): Economx
05.
17.
09:31
Megtévesztő szlogenért figyelmeztette a hatóság az ingatlanos portált

Megtévesztő szlogenért figyelmeztette a hatóság az ingatlanos portált

Versenyhivatali figyelmeztetést kapott az otthonterkep.hu portál működtetője az oldalon közzétett "több mint 455 ezer ingatlan elérhetősége" jogsértő szlogenje miatt - adta hírül a Gazdasági Versenyhivatal (GVH).

Szerző(k): Szepesi Anita
05.
08.
12:49
Feladja a Youtube: előfizetés helyett jönnek a reklámok

Feladja a Youtube: előfizetés helyett jönnek a reklámok

A YouTube annak idején teljesen ingyenes videómegosztóként indult el, de a Netflix és a többi streaming-szolgáltató sikerén felbuzdulva szintén elindított egy fizetős prémium konstrukciót. A Youtube Originals havi 12 dollárért kínált exkluzív tartalmakat reklámmentesen, de a Google albrandje feladja a harcot és hirdetéseket rak a műsorokba.

Szerző(k): Szabó Dániel
05.
06.
15:00
Megtévesztő szlogen miatt figyelmeztetett a GVH

Megtévesztő szlogen miatt figyelmeztetett a GVH

Versenyhivatali figyelmeztetést kapott az ingatlan.com Zrt. jogsértő szlogenjei miatt, az online hirdetési felületet működtető cég bírságot nem kapott.

Szerző(k): Szepesi Anita
05.
01.
10:03
2019-es Facebook hirdetési újdonságok - ezt érdemes tudni

2019-es Facebook hirdetési újdonságok - ezt érdemes tudni

A Facebook 2019-ben sem állt le az újításokkal. Olykor hetente lehet felfedezni új funkciókat, hirdetési módokat, vagy ajánlattételi lehetőségeket a közösségi média óriás hirdetéskezelőjében. Idén számos olyan újdonság látott napvilágot, melyekről - ha Facebookon hirdető vagy - érdemes tudni.

Szerző(k): Economx