hirdetés

12.
17.
17:25
Kormányzati plakátkampány forever

Kormányzati plakátkampány forever

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal decemberben 1 milliárd 732 millió forint keretösszegben újabb plakátkampányra adott megbízást a New Land Media Kft.-nek és a a Lounge Design Kft.-nek - derül ki a 24.hu cikkéből.

Szerző(k): Domokos Erika
10.
29.
12:42
Milliárdokból népszerűsíti a szerencsejátékot az állam

Milliárdokból népszerűsíti a szerencsejátékot az állam

A magyar médiapiac egyik legnagyobb szereplője, a Szerencsejáték Zrt. 13,6 milliárd forintos szerződést kötött a New Land Media Kft-vel. A cég sorra nyeri az állami kommunikációs tendereket.

Szerző(k): Vég Márton
10.
24.
10:31
Elképesztő Facebook-trükköt lepleztek le - sokan megfizettek ezért

Elképesztő Facebook-trükköt lepleztek le - sokan megfizettek ezért

Egy újabb kínos ügyre derült fény a Facebook boszorkánykonyhájáról: csaltak a videós nézettségi adatokkal, amelynek viszont komoly médiapiaci következményei is lettek. Nemcsak százak vesztették el az állásukat egy feltételezett hamis trend miatt, de az ennek felülő vállalatok is megfizettek hiszékenységükért.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
10.
18.
18:30
A lakáskassza még a kormányhirdetéseket is lenyomta

A lakáskassza még a kormányhirdetéseket is lenyomta

Igen aktív szereplője volt a televíziós piacnak a kormány 2018 első felében is - ez derül ki a Médiatanács legújabb tanulmányából.

Szerző(k): Vég Márton
10.
12.
14:59
Érdeklik a leárazások? Keresztbe tehet a kormány új adója

Érdeklik a leárazások? Keresztbe tehet a kormány új adója

Az MRSZ és DIMSZ hiányolja az előzetes szakmai egyeztetést a reklámújságok termékdíjának 3,5-szeres emelésére vonatkozó törvénymódosító javaslat kapcsán. A két szervezet szerint akár 17,5 milliárd feletti plusz adó terhet is jelenthet ez, ha meglépi a kormány és a sajtótermékekre is indokolatlan terhet róna.

Szerző(k): Szabó Dániel
08.
25.
09:34
Kínos meglepetés érheti a lakáshirdetéseknél - nem árt résen lenni

Kínos meglepetés érheti a lakáshirdetéseknél - nem árt résen lenni

Nincs jogi korlátja annak, hogy egy ki- vagy eladó ingatlant egy felületen akár többször, több árral hirdessen meg a tulajdonosa. Az Otthontérkép vezető elemzője szerint ennek ellenére ez egy megtévesztő, zavaró gyakorlat. Hozzátette: a hirdetések akár 20 százaléka is problémás, félrevezető tartalmú lehet, ezeket igyekeznek kiszűrni.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
08.
22.
12:27
Ne dőljön be rögtön az albérlethirdetéseknek - hatalmas a káosz a piacon

Ne dőljön be rögtön az albérlethirdetéseknek - hatalmas a káosz a piacon

Az albérletet hirdetők gyakran magas bérleti díjat megadva némi hirdetési felárral előrébb sorolják az általuk kínált bérleményeket a keresőoldalakon. Teszik mindezt abban bízva, hogy a keresleti piacon a bérlők azonnal lecsapnak a jobb lakásokra. Minden negyedik albérletet többféle áron is elérhető, ebben a káoszban vág rendet az Árminimum.hu.

Szerző(k): Szepesi Anita
07.
23.
23:02
Még többet költhetnek kormányzati kommunikációra

Még többet költhetnek kormányzati kommunikációra

Akár 90 milliárd forintot is elkölthet kommunikációra a magyar kormány a következő három évben - értesült a G7.

Szerző(k): Domokos Erika
07.
18.
06:40
Ótiási átverés volt a fekete péntek - a szomszédban

Ótiási átverés volt a fekete péntek - a szomszédban

A bevételükhöz képest nevetséges összegekre bírságolta a fogyasztóvédelmi hatóság (ANPC) Romániában azokat az online kereskedőket, akik tömegesen átverték a vásárlókat a tavalyi fekete pénteken.

Szerző(k): Barabás Júlia
07.
17.
17:31
A kormánypropaganda ellen tiltakoznak

A kormánypropaganda ellen tiltakoznak

A gátlástalan kormánypropaganda tiltásáért kezdeményez népszavazást a Nemzeti Választási Irodánál Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő és Kassai Dániel LMP-s önkormányzati képviselő - jelentették be a képviselők.

Szerző(k): Domokos Erika