Már a 2010-es évek elején megjelentek az első influenszerek, akik fizetett hirdetéseket tettek ki a közösségi oldalakra csak, akkor még annyira gyerekcipőben járt a közösségimédia-marketingnek ez a területe, hogy szabályozás sem volt rá – hívta fel a figyelmet a Social Guru influenszer és marketing ügynökség vezetője a Napi.hu videó podcastjában. Szabó András „Csuti” hangsúlyozta, hogy az elmúlt 10 évben exponenciálisan növekedett az iparág, amiben dolgoznak, és ma már egyetlen márka sem engedheti meg magának, hogy a reklámstratégiájának ne legyen része egy influenszer-kampány, amiben egy, de sok esetben több személy képviseli a céget.
Szerző(k): Gáll CsongorA Meta a koronavírus óta küzd a hirdetések csökkenő számával. Mark Zuckerberg cége ezért két új eszközt is bevezet az Instagramon, amelyek célja, hogy újabb lehetőségeket nyissanak a reklámok számára, és növeljék a bevételeket.
Szerző(k): Horváth Tibor