Nagy magyar-iráni üzletről számol be a perzsa ország gazdasági sajtója. Az Ikarus nem csupán visszatérhet régi exportpiacára, hanem közös buszgyártásba is kezdhet egy ottani partnerrel. A magyar cég szaktudásával járul hozzá az üzlethez.
Szerző(k): Komócsin SándorA magyar honvédség száz új, hazai fejlesztésű buszt vásárol 2019-ig.
Szerző(k): Domokos ErikaDrágulnak a Volán buszai, az ok a nemzeti fejlesztési miniszter korábbi rendelete.
Szerző(k): Németh GézaA nemzeti buszstratégia eredményeit még nem látni a számokban, továbbra is Európa egyik legidősebb buszflottája a magyar – írja a Figyelő. 2016-ban sem nőtt a buszeladások száma, az előző évit negyedével alulmúlva csupán 408 új jármű talált gazdára, amivel szintén sereghajtók között vagyunk Európában.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanEgy bécsi székhelyű cég lett a Ikarus Egyedi Kft. (Mabi-Bus) 50 százalékos tulajdonosa - szúrta ki az Omnibusz Blog.
Szerző(k): MTIA kormány által támogatott autóbuszgyártási stratégiával összhangban, évi háromezer járműre építi ki kapacitását az Ikarus - nyilatkozta a Magyar Hírlapnak Széles Gábor, a vállalatcsoport tulajdonosa.
Szerző(k): MTIÚj Ikarus buszok állnak forgalomba a BKV-nál, a V127 V2 típusú járműveket részegységekre bontva szállítják Magyarországra.
Szerző(k): InforádióKivonják a forgalomból a BKV Ikarus buszainak ráncajtós példányait.
Szerző(k): MTITizenöt új, Magyarországon összeszerelt, alacsonypadlós Ikarus busz áll forgalomba a fővárosban - tájékoztatta a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) az MTI-t.
Szerző(k): MTI