Már a tengerentúlra is elér a keze Diller Kevinnek, a Mobilfox huszonéves atyjának, aki nemcsak világszerte értékesíti az egyedi gyártású mobiltokokat, de már az előállításuk nagy részét is Magyarországra hozta Kínából. A Business Talks '24 üzleti konferencián a fiatal vállalkozó az Economxnak nyilatkozott többek között a kitűzött éves célokról, a hirdetésekről, valamint a vállalathoz köthető hétvégi budapesti pénzesőre is reagált, ami nagy port kavart a médiában.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraNem létező kedvezményeket, pszichés nyomásgyakorlást és félrevezető zöld üzeneteket is alkalmazhat a Temu - rajzolódott ki a kép az elmúlt hetekben a Gazdasági Versenyhivatalhoz érkezett bejelentésekből, amelyek az online piactér intenzív kereskedelmi gyakorlatát árnyalták. Miután a beadványokat értékelte és információt gyűjtött, a hatóság úgy döntött, hogy versenyfelügyeleti eljárást indít a platform európai működtetőjével, a Whaleco Technology Limiteddel szemben, amely vélhetően tisztességtelen kereskedelemi gyakorlatot folytat és megtéveszti a fogyasztókat.
Szerző(k): Gyöngyösi BalázsAz Európai Bizottság közleménye szerint van egy réteg, ahol ötből négyen nem tartják be a szabályokat.
Szerző(k): Zádori BenceUgyan a letöltési listákat továbbra is vezeti a kínai közösségi platform, a TikTok túlságosan agresszíven szabadíthatta a felhasználókra a reklámokat.
Szerző(k): Zádori BenceHatvannégymillió. Körülbelül ennyi influenszerprofil működik ma az Instagram felületén szerte a világon.
Szerző(k): EconomxBírsággal sújtották a TikTok-sztárt, aki videóiban arra biztatja követőit, hogy blicceljenek a vonatúton, és ehhez tippeket is osztott meg.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraBudanovot már legalább tízszer próbálták meggyilkolni, most a feleségével próbálkoztak. A influenszerként is ismert nő aktív szereplője az ukrán közéletnek.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsSokat elárul majd az ünnepi időszak arról, hogy a reklámozók és reklámkészítők mennyiben tudnak megfelelni az új reklámetikai kódex normáinak, az első tapasztalatok mindenesetre kedvezőek – mondta el az Economx számára a Magyar Reklámszövetség főtitkára.
Szerző(k): Drávucz PéterPéldátlan átalakulásokon ment át a kereskedelem az utóbbi években, szinte minden eddigi gyakorlatot újra kell gondolni.
Szerző(k): Zádori Bence