Háztartásonként több mint 18 ezer forintot költenek médiára havonta a magyarok – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH). A felmérés szerint az emberek átlagosan napi csaknem 300 percet tévéznek, illetve több mint 200 percet interneteznek.
Szerző(k): Varga CsengeAz elmúlt napokban a Díjnet Zrt. nevével és korábban használt logójával visszaélve, adathalász e-maileket küldtek ismeretlenek, jellemzően - de nem csak - a "[email protected]" e-mail címről - közölte a vállalat szombaton.
Szerző(k): EconomxLassú az internet, nehezen kapcsolódik a mobil az otthoni wifihez, és néha az is előfordul, hogy a saját lakásában mobilneten marad az ember. Ennek egyik okka az lehet, ha valaki a mi wifinket használja. Ahhoz, hogy ezt kideríthessük, érdemes elsajátítani a wifi-routerünk kezelését.
Szerző(k): Horváth TiborAki használja az internetet, pláne vásárolt már online, szinte biztosan találkozott már az úgynevezett sötét mintázatokkal.
Szerző(k): Hercsel AdélIndia nagyjából egymilliárd mobiltelefon-felhasználójának egyharmada még mindig régimódi „butatelefont” használ, főként hanghívásokra. Egyelőre pedig minden arra utal, hogy nem is készülnek okostelefont venni, holott a kormány egészségügyi rendszerét és már közszolgáltatásokat is olyan alapokra terveztek, ami megköveteli a modern eszközöket.
Szerző(k): Horváth TiborAz internet és a közösségi média a demokrácia alappilléreit fenyegeti – szögezte le csütörtök este az osztrák parlamentben felújított épületének átadásán mondott beszédében Wolfgang Schäuble konzervatív német politikus, a Bundestag korábbi elnöke.
Szerző(k): EconomxKoltay András szerint az online platformok, elsősorban a közösségi média és a videómegosztók alapvetően és "cunamiszerűen" alakítják át az egész társadalom működését.
Szerző(k): EconomxCsalók Csányi Sándor, az OTP Bank elnök-vezérigazgatójának nevét és fotóit használják fel arra, hogy gyanútlan és hiszékeny embereket tőrbe csaljanak, valószínűtlen hozammal kecsegtető, befeketésnek álcázott ígéretekkel megszerezzék az adataikat és a pénzüket - figyelmeztet az OTP Bank pénteki közleményében.
Szerző(k): Németh TamásAz 50-75 évesek online jelenléte napjainkra a korosztály meghatározó jellemzőjévé vált. Az idősebb internetezők közül szinte mindenki használja a közösségi médiát, egyharmaduk a fizetős streaming szolgáltatásokat is. Ugyanakkor a kedvelt tartalmakat továbbra is leginkább a hagyományos TV-csatornákon fogyasztják – derült ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság együttműködésében készült kutatásból.
Szerző(k): Economx