A magyar gyümölcslé piacon évtizedeken átívelve a Sió márka a legnépszerűbb, de vajon mennyiben tekinthető továbbra is magyar brandnek? Egyebek közt erről beszélgettünk Kovács Ágnessel, Sió-Eckes Kft. ügyvezető igazgatójával, aki elárulta, hogyan tudták megőrizni a vezető pozíciót és szót ejtett az ágazat kihívásairól is.
Szerző(k): K. Kiss GergelySzeptember 12-én a Staropramen 150. születésnapjának egész éves ünneplése ért tetőpontjára Prága szívében, a Smíchov negyedben található sörfőzdében. A világ minden tájáról, több mint 1300 vendég gyűlt össze a márka 150 évvel ezelőtti alapításának helyszínén.
Szerző(k): K. Kiss GergelyAz adóhatóság blokkolja azoknak az élelmiszer-automatáknak az automata felügyeleti egységét (AFE), amelyeknek a felügyeleti szolgáltatását megszünteti a Magyar Posta - hívja fel a figyelmet a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) a honlapján.
Szerző(k): K. Kiss GergelyMegdöbbentő mértékben drágultak idén az üdítőitalok Lengyelországban, az amúgy is magas élelmiszer-áremelkedés több mint kétszeresével ment fel az áruk.
Szerző(k): Barabás JúliaMagyarországon 2018 júliusa és 2019 júniusa között 3 millió hektoliter, vagyis több mint 50 milliárd forintnyi kóla fogyott, ami a szénsavas üdítők belföldi forgalmának több mint 60 százalékát jelenti - közölte a Nielsen hétfőn az MTI-vel.
Szerző(k): Szepesi AnitaCsökkent Magyarországon a sörfogyasztás az első fél évben, a Magyar Sörgyártók Szövetségének elnöke szerint elsősorban a hűvösebb időjárás miatt.
Szerző(k): K. Kiss GergelyEgy új - megfigyelésen alapuló és közvetlen bizonyítékok nélküli - tanulmány szerint a cukrozott és cukros üdítőkből napi 1 dl is növelheti a rák kockázatát. A nem cukros italokhoz képest akár 18 százalékkal növelik a rizikót.
Szerző(k): Csernátony CsabaAz amerikai Coca-Cola a vártnál nagyobb adózott eredményt közölt kedden a június végén zárult negyedévéről - írta az MTI.
Szerző(k): Domokos LászlóÚjabb gyártósorral bővült a magyar tulajdonú Hell Energy szikszói gyára, melynek köszönhetően a komplexum töltőkapacitása napi 4,5 millió dobozról 7 millióra emelkedett. Az államilag támogatott fejlesztést az export piacainak folyamatos bővülése indokolta - írja közleményében a cég.
Szerző(k): Szabó Dániel