Greenwashing, környezetszennyezés vagy fenntartható megoldás az elmúlt időszakban egyre több helyen bevezetett repohár? Miért jó vagy nem jó a repohár? Az kétségtelen, hogy focipályára dobva kisebb sérülést okozhat, mint az üvegpohár, a rendszerből azonban csak a pénzkinyerés látszik igazán.
Szerző(k): Molnár CsabaA margarin ára 46 százalékkal, a kenyéré 37 százalékkal emelkedett: sok élelmiszer-inflációs adatnál azt lehet látni, hogy kiemelkedik a magyar érték az EU-tagállamok számai közül.
Szerző(k): Vámosi ÁgostonSzerbiában az állami hivatalokban rendkívül sajnálatos esemény történt: nem rendeltek elég szeszes italt a reprezentációra, ezért újabb vásárlásra kellett rendelést feladni. Szerencsére volt még készlet ott, ahonnan eredetileg beszerzés a gallér mögé valót.
Szerző(k): Komócsin SándorVéget érhet a magyar-román határon folyó a bevásárlóturizmusnak az a része, amelyben a magyarok a szomszédban szerezték be chipsadómentes áron az üdítőket, ugyanis a román kormány áfaemelésre készül
Szerző(k): Komócsin SándorA magyarok naponta átlagosan két kávét isznak, az egyiket otthon, míg a másikat nagy valószínűséggel a munkahelyükön, az otthoni kávéfogyasztásra a válaszadók mintegy fele havonta legfeljebb 3000 forintot költ, 3000-5000 forint között a negyedük, míg 12 százalékuk 5000-10 000 forint közötti összeget fordít rá - derül ki egy felmérésből.
Szerző(k): K. Kiss GergelySokan gondolják, és néha nem is alaptalanul, hogy egy termék Magyarországon forgalmazott változata, eltér a külföldi változattól. A termékek közötti eltérésnek a legtöbb eseteben jogszerű és objektív oka is lehet - hívja fel a figyelmet a Magyar Energiaital Szövetség.
Szerző(k): Tér DiánaEredménytelen volt az Ital Magyarország Kft. és hitelezői csődegyezségi tárgyalása, miután a vállalat csak a tartozása töredékét lett volna hajlandó törleszteni, amit pórul járt ügyfeleinek többsége nem fogadott el. A borászok és a sörfőzők az államtól várnak segítséget.
Szerző(k): Komócsin SándorEgyre tudatosabbak a magyar vásárlók a borválasztás során, a keresletet tekintve pedig ma már gyakrabban válogatnak a magasabb minőségű borok közül, nem csak az ünnepek idején – tudta meg a Napi.hu Tőzsér Judittól, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetőjétől. Az áruházlánc polcain elérhető borok sokszínűsége, sokfélesége eredményeként a borfogyasztás széles célcsoportok számára vonzó, mindenki megtalálja az alkalomhoz és ízléséhez illőt. Nem utolsó sorban ennek köszönhető, hogy a Lidl újabb rekordot döntött a borértékesítés terén 2021-ben, és tovább erősítette vezető borexportőri pozícióját.
Szerző(k): K. Kiss GergelyMagyarországra is megérkezett a Peroni márka alkoholmentes változata. A forgalmazó Dreher Sörgyárak szerint az elkövetkezendő 5 évben 8 százalékos növekedési ráta várható az alkoholmentes sörök piacán, amely 2030-ig várhatóan eléri globálisan a 35 milliárd dollár értéket.
Szerző(k): K. Kiss Gergely