ital

09.
17.
07:46
Többet követel a kormánytól a Greenpeace

Többet követel a kormánytól a Greenpeace

Már csak jövőre lesznek Magyarországon valóban eldobható palackok, mivel 2024. január 1-től az italos pet-palackokat kötelezően vissza kell majd váltani. Legalábbis ez derül ki abból a levélből, amit Palkovics László technológiai miniszter válaszként a Greenpecenek küldött.

Szerző(k): Szabó M. István
09.
01.
11:59
Környezetvédő bombának indult, mára igazi lehúzássá vált

Környezetvédő bombának indult, mára igazi lehúzássá vált

Greenwashing, környezetszennyezés vagy fenntartható megoldás az elmúlt időszakban egyre több helyen bevezetett repohár? Miért jó vagy nem jó a repohár? Az kétségtelen, hogy focipályára dobva kisebb sérülést okozhat, mint az üvegpohár, a rendszerből azonban csak a pénzkinyerés látszik igazán.

Szerző(k): Molnár Csaba
08.
24.
16:06
Magyarországon emelkednek a legdurvábban az élelmiszerárak az EU-ban

Magyarországon emelkednek a legdurvábban az élelmiszerárak az EU-ban

A margarin ára 46 százalékkal, a kenyéré 37 százalékkal emelkedett: sok élelmiszer-inflációs adatnál azt lehet látni, hogy kiemelkedik a magyar érték az EU-tagállamok számai közül.

Szerző(k): Vámosi Ágoston
07.
14.
19:25
"Katasztrófa" történt a szerb hivatalokban

"Katasztrófa" történt a szerb hivatalokban

Szerbiában az állami hivatalokban rendkívül sajnálatos esemény történt: nem rendeltek elég szeszes italt a reprezentációra, ezért újabb vásárlásra kellett rendelést feladni. Szerencsére volt még készlet ott, ahonnan eredetileg beszerzés a gallér mögé valót.

Szerző(k): Komócsin Sándor
07.
03.
07:40
Keresztbe tehet a román kormány a bevásárlóturizmusnak

Keresztbe tehet a román kormány a bevásárlóturizmusnak

Véget érhet a magyar-román határon folyó a bevásárlóturizmusnak az a része, amelyben a magyarok a szomszédban szerezték be chipsadómentes áron az üdítőket, ugyanis a román kormány áfaemelésre készül

Szerző(k): Komócsin Sándor
06.
18.
08:49
Meglepő tények derültek ki a magyarok kávézási szokásairól

Meglepő tények derültek ki a magyarok kávézási szokásairól

A magyarok naponta átlagosan két kávét isznak, az egyiket otthon, míg a másikat nagy valószínűséggel a munkahelyükön, az otthoni kávéfogyasztásra a válaszadók mintegy fele havonta legfeljebb 3000 forintot költ, 3000-5000 forint között a negyedük, míg 12 százalékuk 5000-10 000 forint közötti összeget fordít rá - derül ki egy felmérésből.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
06.
03.
09:35
Magyar Energiaital Szövetség: értelmezhetetlen kategória a cukormentes energiaital

Magyar Energiaital Szövetség: értelmezhetetlen kategória a cukormentes energiaital

Sokan gondolják, és néha nem is alaptalanul, hogy egy termék Magyarországon forgalmazott változata, eltér a külföldi változattól. A termékek közötti eltérésnek a legtöbb eseteben jogszerű és objektív oka is lehet - hívja fel a figyelmet a Magyar Energiaital Szövetség.

Szerző(k): Tér Diána
05.
11.
09:00
Az út szélén kiabálnak segítségért a magyar borászok és sörfőzdék

Az út szélén kiabálnak segítségért a magyar borászok és sörfőzdék

Eredménytelen volt az Ital Magyarország Kft. és hitelezői csődegyezségi tárgyalása, miután a vállalat csak a tartozása töredékét lett volna hajlandó törleszteni, amit pórul járt ügyfeleinek többsége nem fogadott el. A borászok és a sörfőzők az államtól várnak segítséget.

Szerző(k): Komócsin Sándor
03.
31.
08:00
Ilyen árakon is keresik a bort a Lidl polcain, kiderült, mit kedvelnek a magyarok

Ilyen árakon is keresik a bort a Lidl polcain, kiderült, mit kedvelnek a magyarok

Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók a borválasztás során, a keresletet tekintve pedig ma már gyakrabban válogatnak a magasabb minőségű borok közül, nem csak az ünnepek idején – tudta meg a Napi.hu Tőzsér Judittól, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetőjétől. Az áruházlánc polcain elérhető borok sokszínűsége, sokfélesége eredményeként a borfogyasztás széles célcsoportok számára vonzó, mindenki megtalálja az alkalomhoz és ízléséhez illőt. Nem utolsó sorban ennek köszönhető, hogy a Lidl újabb rekordot döntött a borértékesítés terén 2021-ben, és tovább erősítette vezető borexportőri pozícióját.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
03.
24.
06:20
Sokat vár az alkoholmentes söröktől a Dreher, itt az új dobás

Sokat vár az alkoholmentes söröktől a Dreher, itt az új dobás

Magyarországra is megérkezett a Peroni márka alkoholmentes változata. A forgalmazó Dreher Sörgyárak szerint az elkövetkezendő 5 évben 8 százalékos növekedési ráta várható az alkoholmentes sörök piacán, amely 2030-ig várhatóan eléri globálisan a 35 milliárd dollár értéket.

Szerző(k): K. Kiss Gergely