Nem a munkavállalók elégedettségét vagy a hatékonyságnövelést célozzák, hanem a piac zsugorodása és a kínai verseny miatt kényszerültek négynapos munkahétre az orosz járműgyártók. A közelmúltban már öt nagy gyártó jelentette be a termelés csökkentését.
Szerző(k): T. E.Hiába a kormányzati ösztönzők és az ambiciózus várakozások, az építőipar és az ipar teljesítménye továbbra is elmarad a korábbi csúcsoktól – sőt, 2025 első hónapjaiban több szegmensben még a tavalyi gyenge számokat sem sikerült hozni. Az Economxnak nyilatkozó elemző szerint az állami beruházások visszafogása, a dráguló alapanyagok, valamint a kínálati oldal támogatásának hiánya mind hozzájárultak ahhoz, hogy újabb év telhet el látványos fordulat nélkül.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaBrutális, de az összes rendelésállomány május végén 11 százalékkal elmaradt az egy évvel korábbitól. Hogyan lesz ebből működő Magyarország jövőre?
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaÉves bázison közel 3 millióval emelkedett az ázsiai országban értékesített autók száma, összesen több mint 15 millió gépjármű talált gazdára 2025 első felében.
Szerző(k): Gulyás ÁbelAfrikában gyártja majd a Mercedes teherautóit a német Daimler Truck.
Szerző(k): G. É.A hazai kereskedésekben is megkezdődött a Leapmotor járművek forgalmazása. A most megjelent két autón túl 2027-ig évente két új modellt dob piacra a járműveket Közép-Európában forgalmazó Emil Frey.
Szerző(k): Gulyás ÁbelÁprilisban megtorpant a magyar ipari termelés: a friss adatok szerint 2,3 százalékkal elmaradt az egy évvel korábbitól, míg az év első négy hónapjában összesítve 4,5 százalékos visszaesést közölt a KSH.
Szerző(k): K. P.A cég járműveit forgalmazó kínai Qiancheng Holdings 20 szalonjára került lakat. A Santung tartományban működő vállalkozás nagyjából ezer vásárlójának tartozik garanciális javításokkal.
Szerző(k): Gulyás Ábel