Egy év alatt négy százalékkal nőtt a véradásra jelentkezők száma, de a tíz évvel ezelőtti adatokhoz képest több mint 70 ezerrel kevesebb donor ad vért. A műtétekhez szükséges vért semmi mással nem lehet pótolni, csak a véradók által felajánlott vérrel.
Szerző(k): Koncsek RitaAz alkuszszövetség szerint akár több százezren is válthatnak lakásbiztosítást a jövő hónapban.
Szerző(k): Horváth BalázsHiába dolgozunk érte egy életen át, sokszor igencsak alul van biztosítva.
Szerző(k): Horváth BalázsBár valóban magas a lakásbiztosítások száma Magyarországon, de négyből egy esetben a családok legnagyobb (sokszor egyetlen) értéktárgyát nem védi semmi. A márciusi lakásbiztosítási kampány abban is nagy segítség lehet, hogy az ügyfelek megnézzék, tényleg megfelelő védelmet nyújt-e a biztosításuk – a biztosítók versenye így nem csak díjcsökkenést, de az alulbiztosítottság csökkenését is okozhatja.
Szerző(k): Kovács ZsoltAz ügynökség igazgatója, Christopher Wray szerint olyan kínai próbálkozások zajlanak, amelyekkel megpróbálnak rosszindulatú szoftverkódokat beilleszteni a számítógépes hálózatokba, hogy bejussanak az elektromos hálózatba vagy éppen a vízellátásba.
Szerző(k): EconomxNagy erőkkel készül a lakásbiztosítási kampányra a korábbi Wáberer Biztosító, amely február 15-től Gránit Biztosítóként folytatja működését. A Gránit Bankkal kötött stratégiai együttműködési megállapodásának köszönhetően a biztosítótársaság a pénzintézet szakmai hátterére is építhet a jövőben, emellett a bank széles ügyfélköre számára válnak elérhetővé biztosítási termékeik. Nyilasy Bencével, a Gránit Biztosító Zrt. vezérigazgatójával beszélgettünk. Interjú.
Szerző(k): Horváth BalázsA stáb a törvényben engedélyezettnek több mint dupláját költötte el, majd a visszaélést kettős könyveléssel próbálta elrejteni.
Szerző(k): EconomxA március elsején kezdődő kampány sokat alakíthat a biztosítási piacon, itt a lehetőség arra, hogy a lakosság megvédje a vagyonát. A Netrisk gőzerővel készül.
Szerző(k): Horváth BalázsA Groupama Biztosító és az OTP Bank reprezentatív felmérése szerint csak minden tizedik lakásbiztosítási szerződést vizsgálnak felül az ügyfelek. Az új kampány során országos szinten 100 ezer új szerződésre számít a vállalat. Mutatjuk, mire érdemes figyelni a szerződés áttekintéskor.
Szerző(k): Horváth Balázs