Az EU továbbfejlesztésével meg kell teremteni az "európai egyesült demokráciák politikai unióját" - hangoztatta vasárnap Martin Schulz, a német szociáldemokraták (SPD) kancellárjelöltje, az MTI beszámolója szerint.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA kormány mintegy kétmilliárd forintot költ élelmiszerbiztonsági kampányra 2019-ig. Fazekas Sándor szerint néhány hónap múlva a munkának már jól látható eredményei lesznek. A magyar termékek arányát tovább növelnék a kiskereskedelmi forgalomban.
Szerző(k): Domokos ErikaBár alig hét hónap alatt 11 milliárd forintot költött el a nemzeti konzultációval összefüggő kommunikációs feladatokra a Miniszterelnöki Kabinetiroda (MK), úgy tűnik, nem sikerült minden fontos üzenetet átadniuk. A következő hónapokban újabb milliárdokat költenek kormánypropagandára - írja a Magyar Nemzet.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA nemzeti konzultációban felmerült témák mentén új kampányt indít a kormány, ennek részeként új közterületi plakátokat is közzétesz - mondta Dömötör Csaba, a Miniszterelnöki Kabinetiroda parlamenti államtitkára a Magyar Időknek.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanAz őszi németországi választások kampánytémájává tette az EU és a magyar, illetve a lengyel kormány konfliktusát Martin Schulz, a szociáldemokraták kancellárjelöltje. Szerinte ellenfele Angela Merkel elnézően bánik Orbán Viktorral és lengyel eszmetársaival.
Szerző(k): Komócsin Sándor, Barabás JúliaA településkép védelméről szóló törvény módosításával szigorította az Országgyűlés a politikai reklámok kihelyezését pénteki rendkívüli ülésén - írja az MTI.
Szerző(k): K. Kiss GergelyOrbán Viktor nem jön haza Brüsszelből a plakáttörvény pénteki ismételt szavazására. A miniszterelnök az Európai Tanács ülésén lesz a szavazással egyidőben - derült ki a csütörtöki kormányinfón.
Szerző(k): Szabó DánielEurópa 29 országában, így Magyarországon is kampány indult a gyerekek online szexuális kizsákmányolása ellen - jelentette be az Országos Rendőr-főkapitányság Bűnmegelőzési Osztályának kiemelt főreferense szerdán az M1-en.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanA belföldi utazást népszerűsítő kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), amelyben magyarországi úti célok, kulturális és természeti értékek bemutatásával belföldi utazásra ösztönzik a magyar utazni vágyókat.
Szerző(k): Szász Péter