Az NMHH televíziós digitális átállás kommunikációjára kiírt közbeszerzését egyedüli érvényes ajánlattevőként nyerte meg a volt MFB-vezér cége, az állami médiatendereken eredményesen szereplő I.M.G Kft.
Szerző(k): NAPIA kormány az egészségügyi tárca közreműködésével szeretné eltüntetni a mesterséges transzzsírokat az élelmiszergyártásból. Ennek részeként kampányt is indítanának, amely azonban nem egyes termékköröket, hanem márkákat is tönkre tehet, jelentős kárt okozna a gyártónak és a fogyasztás csökkenésével az államnak is.
Szerző(k): Hőnyi GyulaA cégvezetők többsége azt hiszi, hogy nem tiltott a piac egymás közötti területi felosztása - a GVH fejleszteni szeretné a versenykultúrát.
Szerző(k): Diószegi JózsefKét részből álló közbeszerzési eljárást tervez a Miniszterelnökség a 2013-2014. évi kommunikációs feladataival összefüggésben: az egyik, a szervezet kreatív feladatainak ellátásához kapcsolódó beszerzésre nettó 150 millió forint, a másik, médiavásárlásról szólóra nettó 550 millió forint áll rendelkezésre, a keretösszegtől mindkettő esetében plusz 90 százalék erejéig lehet eltérni.
Szerző(k): MTIKereskedelmi médiumokban és az internetes hírportálokon sem hirdethetnek a pártok 2014-ben az új választási szabályok szerint, amelyeket hétfőn hagyott jóvá a parlament.
Szerző(k): MTIAz állampolgárok minél pontosabb és szélesebb körű tájékoztatását szolgálja a kormányszóvivő elmondása szerint az a Miniszterelnökség által megrendelt médiakampány, amely az IMF-EU-tárgyalásokkal kapcsolatban indult kedden. Giró-Szász András rögzítette: a kormány nem az IMF ellen harcol.
Szerző(k): MTIMintegy bruttó kétszázmillió forint a keretösszege annak a médiakampánynak, amelyet a Miniszterelnökség rendelt meg az I.M.G. Inter Media Group Kft.-től annak érdekében, hogy bemutassa a társadalom széles körének az IMF-EU-megállapodás állását és a tárgyalás sarkalatos pontjainak részleteit - derül ki abból a vállalkozási szerződésből, amelyet a kormányzati portálon hoztak nyilvánosságra.
Szerző(k): MTIA keddi lapokban máris megjelentek a magyar kormány IMF-hitelmegállapodás megalapozásához kapcsolódó, tájékoztató kampányának hirdetései, melyekben arra ad feleletet, hogy \"Mit várunk az IMF-től?\".
Szerző(k): NAPIKampányt indít az Európai Unió annak érdekében, hogy a tagállamok minél előbb ültessék át saját jogrendjükbe azt a 2011-es uniós irányelvet, amely a késedelmes fizetések ellen hivatott fellépni - tudatta pénteken az Európai Bizottság.
Szerző(k): MTI-Eco