karácsony

11.
26.
09:09
Jön a karácsony: mi a legfontosabb a vásárlóknak?

Jön a karácsony: mi a legfontosabb a vásárlóknak?

Az ünnepi időszakban az európai vásárlók csaknem fele, 41 százaléka elsősorban üzletekben vásárol, további 20 százalékuk interneten is, és a legtöbben az akciós termékeket keresik - derül ki az Oracle kereskedelmi felméréséből.

Szerző(k): Economx
11.
24.
15:47
Idén a rövidebb utazásokat és a gyors feltöltődést keresték a magyarok

Idén a rövidebb utazásokat és a gyors feltöltődést keresték a magyarok

Egy friss kutatás szerint jellemzően azok az utazások népszerűek, amelyek rövidek és gyors feltöltődést kínálnak. A magyarok többsége a rugalmasságot, valamint a megfizethető élményeket részesíti előnyben, amikor kikapcsolódási ajánlatokat keres. Idén egyértelműen a pénzügyi tudatosság, az előre tervezés válik fontossá karácsonykor is.

Szerző(k): Nagy Martin
11.
23.
13:15
Jókora többségben vannak az akcióvadászok

Jókora többségben vannak az akcióvadászok

A mobileszközök egyre inkább a mindennapi élet magától értetődő részévé válnak, a Visa legfrissebb kutatása szerint a magyar válaszadók 62 százaléka előszeretettel használja okostelefonját az interneten vásárlásra és fizetésre, közel a negyedük - konkrétan a 23 százalékuk - pedig a boltokban is azzal fizet - derül ki a Visa kártyatársaság felméréséből.

Szerző(k): Csernátony Csaba
11.
22.
10:04
Félmilliárdos napokat produkáltak a magyar vásárlók

Félmilliárdos napokat produkáltak a magyar vásárlók

Jelentősen eltér a vásárlások átlagértéke a Jysk fizikai üzletekben és az online boltban. Előbbiekben 12 ezer forintról van szó, utóbbiban 32 ezer ugyanez. Az is kiderül a boltlánc számaiból, hogy napi átlagban mennyivel nőtt a forgalom a karácsonyi célegyenesben.

Szerző(k): Csernátony Csaba
11.
22.
08:20
NAK: érdemes a magyar halat választani

NAK: érdemes a magyar halat választani

A halászati ágazat már javában készül a karácsonyi szezonra, a hazai haltermelés közel 40 százaléka ilyenkor kerül az asztalra. Idén is kiváló minőségben, nagy választékban lehet majd friss halhoz jutni – derül ki a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és a Magyar Akvakultúra és Halászati Szakmaközi Szervezet (MA-HAL) közös közleményéből.

Szerző(k): Csernátony Csaba
11.
21.
20:30
Végre felfigyeltek a Black Friday személyiségromboló hatásaira is

Végre felfigyeltek a Black Friday személyiségromboló hatásaira is

Vásárlási kényszer, felesleges termékek vásárlása, túlköltekezés, vásárlásfüggőség. Ismét tombol a Black Friday túlfogyasztást a végtelenségig pörgető időszaka, ami személyiségromboló hatással is járhat. Ilyenkor pedig még fontosabbá válik a tudatos fogyasztással kapcsolatos jó gyakorlatok kiemelése és a negatív környezeti hatások említése.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
21.
16:38
Hanyatló Nyugat: már csak heti 203 fontot oszthatnak be a britek

Hanyatló Nyugat: már csak heti 203 fontot oszthatnak be a britek

A brit Asda élelmiszerlánc és a Centre for Economics and Business Research közös felmérése szerint a brit háztartásoknak hetente (nem havonta) 203 fontjuk (96 ezer forint) maradt azután, hogy a számlákat és az különféle adókat kifizették.

Szerző(k): Szász Péter
11.
20.
10:09
Türelmet kérnek az autósoktól, hétfőn érkezik az ország karácsonyfája

Türelmet kérnek az autósoktól, hétfőn érkezik az ország karácsonyfája

Az M3-as autópályán és Budapesten a Kossuth tér felé közlekedők megértését és türelmét kérik, mert hétfőn fenyőfa szállítása miatt esetlegesen várakozásra és korlátozásra kell számítani. Érkezik ugyanis az ország karácsonyfája a Parlament elé, amely egy apci, 18 méter magas ezüstfenyő.

Szerző(k): Domokos Erika
11.
19.
10:56
Két hét múlva jön az esedékes nyugdíj

Két hét múlva jön az esedékes nyugdíj

Ahogy a korábbi években, az idén is a szokásosnál hamarabb, már december legelején kifizeti a nyugdíjakat a Magyar Államkincstár.

Szerző(k): Csernátony Csaba
11.
18.
18:13
A háztartások angyalarcú gyilkosa is a vásárlási őrület sztártermékei között

A háztartások angyalarcú gyilkosa is a vásárlási őrület sztártermékei között

Péntek délig öt és fél milliárd forint összértékben több mint 210 ezer terméket rendeltek meg a hazai vásárlók az eMAG Black Friday kampánya keretében. A látogatói adatokból az látszik, hogy a felhasználók a korábbi éveknél tudatosabbak, alaposan szétnéznek az oldalon a rendelésük feladása előtt. Ugyanakkor valami véglegesen megbicsaklott az Amerikából érkező vásárlási őrületben: sztártermék a klotyópapír és az öblítő is.

Szerző(k): Molnár Csaba