Ezzel nemcsak a BKK közlekedésszervezői feladatkörét nyirbálta meg a Városháza, hanem az eddigi tulajdonosi viszonyokat is felszámolta. Azt nem nevesítették, hogy melyik cég vinné a jövőben a taxiszolgáltatás felügyeletét.
Szerző(k): EconomxA szombat hajnali Árpád hídon történt baleset részleteiről nem tudott beszámolni az Országos Rendőr-főkapitányság közlekedésrendészeti főosztályának vezetője, egyelőre a nyomozás folyik. Súlyos jogsértés történt, aminek fatális lett a kimenetele – közölte Óberling József rendőr ezredes.
Szerző(k): EconomxElárverezik a felújított Lánchíd díszes utcai világítóoszlopait: a legdrágább lámpatest kikiáltási ára 1,1 millió forint, a legolcsóbbé 675 000 forint + áfa. Ugyan utóbbi rövid és díszítéshiányos kandeláber.
Szerző(k): Hercsel AdélEgy országot rázott meg a 27 éves kerékpáros férfi halála, akit egy extrém gyorshajtó gázolt halálra szombat hajnalban az Árpád hídon. Egy friss felmérés alapján egyértelmű: nemtől, kortól, iskolai végzettségtől és lakóhelytől függetlenül azt szeretné a magyar lakosság, ha gátat szabnának a gyorshajtásnak, így a jövőbeli hasonló tragédiáknak.
Szerző(k): Hercsel AdélA főpolgármester Facebook-posztban fejezte ki részvétét a balesetben elhunyt kerékpáros családjának és emlékeztetett, a Fővárosi Közgyűlés pár napja fogadta el Budapest közlekedésbiztonsági stratégiáját.
Szerző(k): EconomxÖnkormányzati petíciót indít Bese Ferenc független soroksári polgármester a vegyianyag-elosztóközpont ügyében. Egy, a napokban nyilvánosságra hozott kormányzati dokumentum szerint Kínából érkezne vegyi anyag Magyarországra, és annak a tárolására két potenciális helyszín merült fel – az egyik Soroksáron található.
Szerző(k): Economx110 darab új hulladékbegyűjtő jármű érkezett a Fővárosi Önkormányzathoz. A jelenlegi ilyen típusú célgépállomány átlagéletkora tíz és fél év.
Szerző(k): Horváth TiborA kétmilliárd forint támogatást megfizethető, biztonságos és fenntartható lakhatási lehetőségek bővítésére fordítanák.
Szerző(k): Economx108 ezer budapesti, egészen pontosan a szavazásra jogosultak több mint 9 százalékának 80 százaléka döntött arról, hogy ne menjenek autók többé a Lánchídon. Megvizsgáltuk a matekot és a mögötte rejlő valóságot. Mert ugyebár volt egy Budapesti Lakógyűlés, amelyről a többség elmaradt.
Szerző(k): Economx