Továbbra sem érik be a magyarországi árak a német Lidl testvércége, a Kaufland árait. Az üzletlánc nyáron már magyar nyelvű honlap ...
Adóemeléssel reagál a kormány a bevásárlóturizmus terjedésére Svájcban, ahonnan sokan utaznak át a közeli német településekre olcs ...
Tavaly Németországban közel 300 milliárd eurós kárt okoztak a hekkerek.
Miközben az Economxnak nyilatkozó szakértő szerint komoly társadalmi feszültséget szülhet, hogy Magyarországon a piacvezető láncok egy tudatos stratégia részeként egységesen szembe mennek a vásárlók és a magyar gazdaság érdekeivel, addig a Szlovákiában olyan akciókat kínál az egyik multi, amivel szinte képtelenség felvenni a versenyt. Egyes prémium termékek fele annyiba kerülnek mint hazánkban, de az általános élelmiszereknél is nagy különbség mutatkozik az egyértelműen magyarokra vadászó Kaufland akciós kínálatát nézve. A Lidl-t és a Kauflandot is tulajdonló Schwartz Group tavaly csoportszinten 64 128 milliárd forintra növelte bevételét.
Szerző(k): Németh TamásTartós tej 216 forintért, búzaliszt 173 forintért, népszerű sörök 200 forint körül – ilyen árakkal találkozunk az egyik Szlovákiában is jelen lévő német lánc akciós kínálatában. Miközben a nemzetgazdasági miniszter egy lapinterjúban arról beszélt nemrég, hogy a magyarok nem költenek eleget, a Kaufland már magyar nyelven, árait forintban feltüntetve csábítja a vásárlókat a határ túloldalára. Durván jó árakkal.
Szerző(k): Németh TamásA Billa, a Terno, a Lidl, illetve a további áruházláncok egyelőre nem készülnek hasonló lépésre.
Szerző(k): Kiffer AnnaA Kaufland kifejezetten magyaroknak készített egy honlapot, ahova a szórólapokat is magyarul tölti fel: a szlovákiai bevásárlás vonzó lehetőség, ha az árakat nézzük.
Szerző(k): Horváth Tibor