kereskedelem

10.
06.
16:40
Ki nem találná, melyik országé lett a legvonzóbb feltörekvő részvénypiac

Ki nem találná, melyik országé lett a legvonzóbb feltörekvő részvénypiac

A Fidelity International befektetői konferencia keretében elemezte az ázsiai és általában a feltörekvő piaci befektetési lehetőséget, és hogy ezek mentén a cég alapjai milyen stratégiát követnek.

Szerző(k): Fellegi Tamás
09.
27.
21:18
Mágia Manchesterben: megőrülnek a marketingvezetők, ha a Uniteddel tárgyalnak

Mágia Manchesterben: megőrülnek a marketingvezetők, ha a Uniteddel tárgyalnak

A pályán egy évtizede bukdácsolnak, a kereskedelmi részleg viszont sikert sikerre halmoz. Míg a szurkolók megállás nélkül bosszankodnak az eredmények miatt, a marketingesek minden nap boldogan mennek haza.

Szerző(k): Kreivich Orsolya
09.
18.
15:48
A WC-papírra is vonatkozik az új ársapka, csak egy kicsit kell érte utazni

A WC-papírra is vonatkozik az új ársapka, csak egy kicsit kell érte utazni

Az ársapka harminc árucikket érint, többségében élelmiszereket, Horvátországban. Sőt, még a WC-papírra is vonatkozik!

Szerző(k): Economx
09.
14.
15:55
Hatalmas csapás fenyegeti az egyik legjövedelmezőbb iparágat

Hatalmas csapás fenyegeti az egyik legjövedelmezőbb iparágat

Banglades, Pakisztán, Vietnám és Kambodzsa brutális szélsőségeket tapasztal az időjárásban, és ennek meglesz még az ára.

Szerző(k): Sánta András
09.
12.
19:59
Magyar tengeri kikötő épül: kopnak az emlékek, élesedik a jövőkép

Magyar tengeri kikötő épül: kopnak az emlékek, élesedik a jövőkép

Tengerhez magyar! – szorgalmazta Kossuth Lajos, akinek politikus utódai manapság hasonló terveket szövögetnek. A Triesztben épülő kikötő magyar terminálját a hazai vállalatok várhatóan 2026-tól vehetik igénybe exporttevékenységükhöz.

Szerző(k): Sánta András
09.
12.
17:57
Kell a pénz: újabban online boltként is működik a TikTok

Kell a pénz: újabban online boltként is működik a TikTok

A TikTok egy keddi blogbejegyzés szerint hónapokig tartó tesztelés után hivatalosan is elindította e-kereskedelmi üzletágát az Egyesült Államokban, mivel a kínai tulajdonos ByteDance igyekszik tőkét kovácsolni a közösségi médiaalkalmazás népszerűségéből.

Szerző(k): Horváth Tibor
09.
11.
14:00
Horror árak fenyegetnek a henteseknél

Horror árak fenyegetnek a henteseknél

Tovább drágul a hús, és nem is érdemes abban bízni, hogy olcsóbb lesz a csökkenő infláció miatt. Sőt az agrárközgazdászok szerint akár 30-40 százalékos áremelkedés is bekövetkezhet.

Szerző(k): Economx.hu
09.
09.
06:52
A CATL és a Xiaomi közös vállalkozásával kötött partnerséget a Duna Autó

A CATL és a Xiaomi közös vállalkozásával kötött partnerséget a Duna Autó

A Duna Autó Csoport stratégiai együttműködést kötött a kínai Sunnic vállalattal, amely a globálisan piacvezető akkumulátorgyártó CATL, illetve a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális vezető gyártója, a Xiaomi közös vállalkozása.

Szerző(k): Economx.hu
09.
07.
15:15
Már nem divatos a bor íze, nagy bajban a hazai borászatok

Már nem divatos a bor íze, nagy bajban a hazai borászatok

A gombák és a kártevők tönkretették az idei szőlőt. A termés védelme eleve nagy költségekkel járt, és mivel a borkereslet is csökkent, a nyereségesség is kérdésessé vált.

Szerző(k): Zádori Bence
09.
03.
10:59
A Lidl kiáll magáért: nincs baj az olcsó német húsokkal a magyar üzletekben

A Lidl kiáll magáért: nincs baj az olcsó német húsokkal a magyar üzletekben

Ismét áll a bál, miután ismét olcsó német, előre csomagolt darált hús termékek lepték el a hazai Lidl üzletek hűtőpultjait. Valóban van okunk tartani a jelenségtől? A Lidl most tiszta vizet öntött a pohárba.

Szerző(k): Economx