Az utóbbi években heves vitákat kiváltó elektromos rollereket egyre kevesebb helyen látják szívesen a helyiek: rengeteg balesetet okoznak a kétkerekű járművek.
Szerző(k): Fogarasi KittiAz egyik nagy kölcsönző cég bővítette villanybicikli szolgáltatását.
Szerző(k): EconomxHa harc, legyen harc, talán ez is lehetne a jelszava annak a vitának, amely 2020 tavasza óta nem akar csitulni. Az elején még jobban belenyugodtak a főváros lakói a kerékpársávokba, mert 2020 tavaszán fogalmuk/nk sem volt, mi lesz a járvány kimenetele, de most, 2023 augusztusának végén még mindig ölik egymást a közlekedésben résztvevők a biciklisek miatt.
Szerző(k): EconomxA szabad szervizelés segítségével kerülhető el, hogy a gyártók szakszervizekbe kényszerítsék a fogyasztókat és monopóliumukat kihasználva jól megkopasszák őket a szervizköltségekkel. Az elektromos biciklik szervizelése azonban kikerülhet a szabad szervizelés joga alól.
Szerző(k): EconomxHa az összes elektromos rollert segédmotoros kerékpárrá minősítenék, akkor a rollermegosztó cégek lehúzhatnák a rolót.
Szerző(k): EconomxSok mindent látott már a magyar autópályákat üzemeltetető MKIF, de az út közepén élőben tudósító biciklissel még ők sem találkoztak.
Szerző(k): Károly GáborKözel egy év alatt megduplázódott a közbringák használóinak száma, már közel 6 kölcsönözték ki őket. A szolgáltatást a Budapesti Közlekedési Központ folyamatosan bővíti.
Szerző(k): Zádori BenceAz elektromotoros rásegítésű kerékpárok elterjedésével megnőtt az olyan halálesetek száma New York-ban, amiket lítium-ion akkumulátorok robbanása okozott.
Szerző(k): Zádori BenceA verseny utolsó szakaszán a befutó előtt nem sokkal villogta le egy közlekedési radar a nagy sebességgel haladó versenyzőket.
Szerző(k): Eisenkrammer Nóra