Budapest közlekedése az elmúlt időszakban rengeteg változáson ment keresztül, de ezzel nem egyedüli Európában. Az autók egyre jobban szorulnak ki a belvárosból, a parkolás vagyonokba kerül, a kerékpárosok pedig nagyobb teret kaptak az utakon, ami miatt sok autós a haját tépi. De tényleg olyan rossz ez az átállás? A témában Halász Áron, a budapesti városháza fenntartható közlekedési szakreferense nyilatkozott az Economxnak.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraFelújítják a Margit hídi kerékpárutat: az útburkolati jelek felfrissülnek és az út is új bevonatot kap. A munkálatok két ütemben valósulnak meg.
Szerző(k): Z. B.A magyar fővárost 21 ország 64 városa közül választották a legjobbnak. A tavaly szeptemberi események a korábbiaknál több embert szólítottak meg.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraMár idén elindul a Nagykörút felújításának megtervezése. A fejlesztésre fővárosi, EU-s, valamint az érintett kerületek forrásaiból költenek.
Szerző(k): Zádori BenceSpanyolországnak fel kell használnia a zöld mobilitásra kapott pénzforrásokat az év végéig, különben vissza kell fizetniük a támogatásokat.
Szerző(k): Vizvári CsengeWintermantel Zsolt szerint a ciklus végéhez közeledve Karácsony Gergely nevéhez nem fűződik egyetlen beruházás sem. A fideszes politikus egy megbízható polgármestert látna szívesen a főváros élén.
Szerző(k): Vermes ÁdámA korábbi közlekedésért felelős államtitkár szerint az autósok nehezen veszik észre és értelmezik az újdonságot.
Szerző(k): EconomxA projektre már régóta vártak a helyiek és az átutazók.
Szerző(k): EconomxMár zajlanak a munkálatok, az egyik budai kerületben is külön sávot kapnak a kerékpárosok.
Szerző(k): Economx