Közeleg november másodika, amikor a több mint 4,3 millió darabos magyar gépjárműállomány még mindig jelentős részének az üzembentartója ismét megválaszthatja a kötelező gépjármű felelősségbiztosítóját, idén 200-250 ezer váltóra számít az első magyar online biztosító, a Genertel - mondta Csikós Dániel, a biztosító vezérigazgatója az MTI-nek.
Szerző(k): MTI-EcoAz idei év eleje óta 20-30 százalékkal drágultak a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási díjak, amelyek tovább növekedhetnek - írta csütörtöki számában a Világgazdaság.
Szerző(k): MTIA Magyar Biztosítók Szövetsége (Mabisz) szerdától fogadja a román Astra Biztosító hazai ügyfelei által okozott, de az Astra Biztosítóhoz még be nem jelentett kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) károkkal kapcsolatos bejelentéseket, és közreműködik a kárfelmérés folyamatában is.
Szerző(k): MTIA Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) által kezelt Kártalanítási Számlához tavaly 5344 káreseményt jelentettek be, ezek az év során 3585 ügyben közel 1,8 milliárd forint kártérítés kifizetésével zártultak - közölte a MABISZ.
Szerző(k): MTIAz idei első félév végén átlagosan 26 311 forint volt a személygépkocsikra kötött kgfb-szerződések éves díja, ez 22 százalékkal magasabb a tavalyinál - derül ki a Netrisk.hu adataiból.
Szerző(k): EconomxA vadászkamara szerint lehetővé kell tenni, hogy a gépjárművek kötelező felelősségbiztosítását (kgfb) kiterjesszék a vadkárra is - az állam nyitott a javaslatra
Szerző(k): MTIAz MNB a törvényi határidők betartására kötelezte és három millió forint fogyasztóvédelmi bírsággal sújtotta az Astra Biztosító Magyarországi Fióktelepét, miután megállapította, hogy az a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás körében bejelentett kárigényekre az esetek közel felében késedelmesen reagált.
Szerző(k): EconomxIdén már 25-30 százalékkal emelkedett a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítások díja, júniusban személyautóknál már 26 ezer forint fölött járt az átlagdíj - írja csütörtöki számában a Világgazdaság. A drágulás várhatóan folytatódik.
Szerző(k): MTIA Magyar Autóklub a kötelező gépjármű-felelősségbiztosításról (kgfb) szóló törvény módosítását javasolja, mert egyrészt a gazdasági totálkár fogalommeghatározása nincs összhangban a kgfb-ben és a Polgári törvénykönyvben (Ptk), másrészt versenyjogilag aggályosak a szabályok - közölte a Magyar Autóklub.
Szerző(k): MTI