A Mol Limo lecseréli a Volkswagen Upokat, Kia Picantók lesznek helyettük.
Szerző(k): Csernátony CsabaFurcsa helyzetet teremt a használtautó-piacon a nagycsaládos kedvezmény. Az még nem meglepő, hogy a Dacia Lodgy három gyerekkel most olcsóbb újonnan, mint 3-4 évesen, az viszont már érdekes, hogy több modell is drágábban vagy minimális mínusszal adható el 2022-től.
Szerző(k): Szász PéterAz összpiacinál jóval dinamikusabban, 22 százalékkal bővültek a dél-koreai Kia márka eladásai Magyarországon már az idén az első nyolc hónapban, a Kia Motors Hungary ügyvezető igazgatója szerint az év végéig a növekedés akár 30 százalékos is lehet.
Szerző(k): Szász PéterA szűkülő uniós autópiacon a márkák többsége kevesebb autót adott el az idén, mint tavaly. A kivételek között van például a Dacia, a Lexus, a Seat, a Skoda és a Kia is.
Szerző(k): Csernátony CsabaA Hyundai is beszáll az legnagyobb autógyártók egyik legjelentősebb áramkútprojektjébe, amelynek keretében nagy teljesítményű töltőket telepítenek az európai utakra.
Szerző(k): Csernátony CsabaAki megbízható autót szeretne, annak érdemes a tömegmárkákat választania, például a Mitsubishit, a Skodát vagy a Hyundait, egy idei felmérés szerint. A prémiumok viszont nem szerepeltek jól.
Szerző(k): Csernátony CsabaEgyre kevésbé csábító az autógyártóknak Szlovákia, ahol az 5,5 milliós ország 300 ezer lakosa dolgozik a szektorban. Csökkent a versenyképességük, pedig épp úgy mint Magyarországon, adókedvezményekkel és állami támogatásokkal próbálnak a nagy márkák kedvében járni. Mégis megindultak a leépítések, mert Európa kezd túl drága lenni és Donald Trump vámháborúja megfojtja a piacot.
Szerző(k): Szabó DánielNagyot nőtt a Pappas Autó Magyarország Kft. forgalma tavaly, személyautó-eladásaik a teljes magyar piacot leelőzték, tehergépjárműveknél viszont - egy stratégiai döntés eredményeként - csökkentek a darabszámok.
Szerző(k): Szász PéterOkostelefon lehet majd kinyitni a jövőben megjelenő Hyundaiokat.
Szerző(k): Csernátony Csaba