Tízből hat új autó kerül a cégekhez, amelyek több mint 400 modellből válogattak az idén. Bemutatjuk a céges autópiacot, a legkedveltebb modellekkel, kategóriákkal.
Szerző(k): Csernátony CsabaA Kína-KKE Befektetési Együttműködési Alap II (China-CEE Investment Cooperation Fund II) saját tőkéje elérte a 800 millió dollárt, a megcélzott 1 milliárd dolláros saját tőkeérték elérése és a jegyzések lezárása az év végére várható - közölte az Exim az MTI-vel.
Szerző(k): Domokos ErikaEnyhén visszaesett a Kia Motors Slovakia gyártása tavaly az előző évi rekordhoz képest - derült ki a dél-koreai autógyár szlovákiai leányvállalata által szerdán közzétett adatokból.
Szerző(k): Szepesi AnitaMegjöttek a 2017-es magyarországi újautó-piaci adatok, kiderült: szédületes volt a növekedés, egyes gyártók azonban nagyot koppantak.
Szerző(k): Szász PéterVisszaestek az év első felében dél-koreai autógyárak az autóipar jövedelmezőségi rangsorában.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanA belföldi növekedés ellenére összességében globálisan csökkentek tavaly a dél-koreai autógyárak eladásai.
Szerző(k): MTIAz átlagéletkor alapján felállított rangsor meglepetésszerű lehet, mivel azt két koreai és egy román márka vezeti. Kiderül az is, hogy benzinesből vagy gázolajos autóból van-e több a fővárosban. Így fest a budapesti autóflotta.
Szerző(k): Csernátony CsabaKettősség látható az állami autóvásárlásoknál: míg a kormány a racionális és spórolós arcát mutatja, a kisebb beszerzések között néha érthetetlen pazarlást látni.
Szerző(k): Szász PéterVárhatóan tovább emelkedik az idén a szlovákiai autógyárak kibocsátása - derült ki a három vállalat, a pozsonyi Volkswagen, a zsolnai Kia és a nagyszombati PSA által az MTI-nek eljuttatott adatokból.
Szerző(k): MTI-Eco