A Magyar Fejlesztési Bank (MFB) Zrt. nyílt közbeszerzésen keres vállalkozót a pénzügyi termékeinek kommunikációjához. A becsült ellenérték 1 milliárd 34 millió forint.
Szerző(k): Németh GézaA Nemzeti Kommunikációs Hivatal 25 milliárd forintos keretösszegű nyílt tenderét hét cég nyerte el, ezek nyújtják a központosított kormányzati kommunikációban érintett 1100-1300 szervezet részére a reklám és kommunikációs szolgáltatásokat.
Szerző(k): Németh GézaÚj szakaszba lép a kormány népszavazási kampánya, a hirdetések központi üzenete az lesz, hogy \"Ne kockáztassuk Magyarország jövőjét, szavazzunk nemmel!\" - nyilatkozta Dömötör Csaba, a Miniszterelnöki Kabinetiroda parlamenti államtitkára az MTI-nek.
Szerző(k): MTIKözös ajánlattevőként a Media Insight Médiaügynökség Kft. és a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft. nyerte a 2024-es budapesti olimpia megrendezéséért folytatott újabb 900 millió forintos kampányt.
Szerző(k): Németh GézaÚjabb komoly közbeszerzést nyert el a HG 360 Reklámügynökség a Nemzeti Kommunikációs Hivataltól, a cég ezúttal a kormányablakokat népszerűsítheti.
Szerző(k): EconomxA júniusi belföldi, bevándorlós kampányhoz hasonlóan a szeptemberi kampány hirdetési feladatainak ellátására is hirdetmény nélküli, egyajánlatos közbeszerzést követően szerződött a Miniszterelnökség, illetve a Nemzeti Kommunikációs Hivatal a HG 360 Kft.-vel, ismét 380 millió forintért.
Szerző(k): EconomxMár közelíti a kétmilliárd forint költségvetési támogatást az az összeg, amit a magyar kormány a bevándorlással kapcsolatos kommunikációra költ. Újabb belföldi kampányt indítanak.
Szerző(k): EconomxTájékoztató kampány indul a működő magyar reformokról - jelentette be Kovács Zoltán kormányszóvivő. A bevándorlásos 300 milliós kampány után erre 600 millió forintot költenek.
Szerző(k): MTI, Economx