Genovában megkezdődött, majd el is napolták a 2018-as hídomlás miatti pert, amelynek 59 vádlottja van. A völgyhídon autópálya futott, alatta utak és lakóházak álltak, gyalogosok közlekedtek, amikor leszakadt; 43-an haltak meg. A tragédia következményeként az Olasz Autósztráda-társaság visszakerült (20 év után) állami tulajdonba.
Szerző(k): Domokos ErikaMintegy 10 megawattnyi naperőműkapacitás került az állami MVM-hez.
Szerző(k): Németh GézaBombaüzletnek látszik az autópályák üzemeltetése, amelyet sajtóhírek szerint a kormányhoz közeli két nagyvállalkozó szerzett meg. A kiadás elhanyagolható a bevételhez képest, a haszonkulcs ismeretlen.
Szerző(k): Komócsin SándorA Mol nyrt. minimum 50 milliárd forint beruházási kötelezettséget vállalva megpályázná a magyar hulladékkezelési koncessziót. A szerződés első öt évében új, évi minimum 100 000 tonna települési szilárd hulladék energetikai hasznosítására alkalmas létesítményt építenének - közölte a vállalat. Az Orbán-kormány az autópályák fenntartásához hasonlóan 35 évre magáncégeknek adná koncesszióba a hulladék-kezelést.
Szerző(k): Szabó DánielNem volt suskus amögött, hogy a Strabag visszalépett a magyarországi autósztrádák és autóutak üzemeltetésére kiírt koncessziós pályázatból, a lépés mögött egy korábbi kínos ügy húzódik meg.
Szerző(k): Komócsin SándorEgyedüli ajánlattevőként a Réti, Várszegi és Társai Ügyvédi Iroda nyerte el a Nemzeti Koncessziós Iroda jogi tanácsadásra kiírt, 70 millió forintos keretösszegű közbeszerzését.
Szerző(k): Németh GézaSzépen hozott a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. konyhájára tavaly az útdíjak beszedése és az ezzel kapcsolatos ellenőrzések elvégzése, az árbevétel 15 százalékkal, a nyereség ennél is jobban nőtt.
Szerző(k): Komócsin SándorA frissen koncesszióba adott autópálya-kezelés költségét fedezi az a bevétel, amelyet a teherautók és a kamionok fizetnek az elektronikus útdíjfizetési rendszerben. Az állam tehát moshatja kezeit - a koncesszoron múlik, hogyan használja ezt fel.
Szerző(k): Komócsin SándorBár a kormány - részben jogosan - kritizálta az M5-ös és M6-os autópályák koncessziós szerződését, a G7 portál számításai szerint Mészáros Lőrinc és Szíjj László gazdasági körei dupla akkora profitot tehetnek zsebre a most elnyert szerződéssel.
Szerző(k): Szász Péter