Háromezer fővel bővíti a rendőrség hivatásos állományát a kormány, a létszámfejlesztéshez az idei költségvetésben legfeljebb 55,8 milliárd forintot csoportosítanak át - írja a pénteki Magyar Közlönyre hivatkozva az MTI.
Szerző(k): Szepesi AnitaA szerződés előzetesen becsült értékénél 1,1 milliárd forinttal drágábban, nettó 4,6 milliárd forintért újítja fel a Budai Vigadó épületét az Épkar Zrt. A Magyar Építő Zrt. is behúzott egy új, milliárdos felújítási munkát.
Szerző(k): Domokos ErikaA helyieket meglepetésként érte, hogy január elsejével bezárt a ráckevei Savoyai-kastély, amely hotelként és étteremként működött- tudta meg a Napi.hu. Az ingatlant ideiglenesen az MNV Zrt. egyik cége üzemelteti, de a helyi önkormányzat is bejelentkezett a hasznosításra. Az ingatlan tavaly decemberben kikerült a Nemzeti kastélyprogramból.
Szerző(k): Domokos ErikaÁtmenetileg a Semmelweis Egyetem volt Ortopédiai Klinikáján, a XI. kerületi Karolina úti épületben helyezik el az Országos Sportegészségügyi Intézetet (OSEI). Az átköltözéshez és az ahhoz szükséges beruházáshoz a kormány 1,7 milliárd forintot biztosít - az erről szóló kormányhatározat a szerdai Magyar Közlönyben jelent meg.
Szerző(k): MTI, EconomxDecembertől kormánybiztossá is kinevezték Palkovics László oktatási államtitkárt.
Szerző(k): EconomxAz Ortopédiai Klinika XI. kerületi, Karolina úti épületében költözik ideiglenesen az Országos Sportegészségügyi Intézet. Az új budapesti szuperkórház pedig tényleg a Dobogón épül. Az döntéseket tartalmazó kormányhatározatok a csütörtöki Magyar Közlönyben jelentek meg.
Szerző(k): EconomxA kormány kibővítette a Testnevelési Egyetem fejlesztésének állami támogatását, a következő három évben 44,4 milliárd forint mehet az új campus kialakítására.
Szerző(k): Domokos Erika, Németh GézaA kormány már a 2017-es költségvetésből osztogat, miközben még a 2015-ös költségvetés elszámolása sem került a parlament elé augusztus végéig. Erre korábban soha nem volt példa – most egy törvénymódosítás miatt vált lehetségessé.
Szerző(k): Papp ZsoltKormányzati bikkfanyelven megírt, semmitmondó választ kapott a 24.hu arra a kérdésre, hogy miért marad el az M7-es és az M1-es autópálya háromsávúsítása.
Szerző(k): Economx