kozmetikum

05.
02.
15:52
Milliárdokat költenek az öregedés ellen a magyarok

Milliárdokat költenek az öregedés ellen a magyarok

Lendületben van a bőröregedést célzó arcápolási termékek piaca, évi százezer liter krémet és szérumot szívott be a magyarok arcbőre.

Szerző(k): Domokos László
04.
17.
18:08
A L'Oréal 32 milliárd forintot ad a Notre-Dame újjáépítésére

A L'Oréal 32 milliárd forintot ad a Notre-Dame újjáépítésére

Sorra érkeznek a felajánlások a párizsi Notre-Dame székesegyház újjáépítésére.

Szerző(k): Domokos Erika
04.
17.
15:45
Nagyon veszik a luxust

Nagyon veszik a luxust

A L'Oreal francia kozmetikai óriás a szakértők által vártnál nagyobb mértékben növelte bevételét az idei első negyedévben - írta az MTI a Reutersre hivatkozva.

Szerző(k): Domokos Erika
04.
16.
20:30
A Johnson & Johnson a vártnál jobb negyedévet zárt

A Johnson & Johnson a vártnál jobb negyedévet zárt

Az elemzők által vártnál nagyobb negyedéves forgalomról és profitról jelentett a Johnson & Johnson (J&J), különösen a gyógyszerkészítményei iránti keresletnövekedés hatására - írja az MTI.

Szerző(k): Szász Péter
02.
08.
14:05
Jól ment a francia kozmetikai óriásnak

Jól ment a francia kozmetikai óriásnak

A L'Oreal francia kozmetikai óriás növelte bevételét és forgalmát tavaly az előző évhez képest.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
10.
13.
09:32
Szépségápolási termékeket vontak ki a forgalomból - íme, a lista

Szépségápolási termékeket vontak ki a forgalomból - íme, a lista

Kozmetikumok tisztaságát és hajszárítók biztonságos működését vizsgálta a fogyasztóvédelem, melynek eredményeként hat kozmetikai terméket kivontak a forgalomból. Az országos ellenőrzést az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) rendelte el.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
08.
02.
16:59
Miért kerül a magyaroknak sokkal többe ugyanaz az áru, mint a németeknek?

Miért kerül a magyaroknak sokkal többe ugyanaz az áru, mint a németeknek?

Jelentős különbségek vannak a németországi és a magyarországi drogériákban kapható ugyanazon termékek árai között. Az Index utánajárt a miérteknek.

Szerző(k): Domokos Erika
06.
28.
17:05
Már megint nagyot ütött a Lidl, a Penny és a DM

Már megint nagyot ütött a Lidl, a Penny és a DM

Egyáltalán nem éri meg drága naptejet vásárolni, hiszen a diszkontokban kapható, olcsóbb termékek semmivel sem rosszabbak, mint a neves márkák árui - írta a német Warentest alapítvány tesztjére hivatkozva a G7. Sőt, vannak, amelyek jobbak.

Szerző(k): Domokos Erika
03.
18.
17:07
Először van magyar nemzeti stand a bolognai nemzetközi kozmetikai vásáron

Először van magyar nemzeti stand a bolognai nemzetközi kozmetikai vásáron

Magyar gyártók mutatkoztak be az olaszországi Bolognában hétfőn véget érő Cosmoprof kozmetikai szakkiállításon, amely Európa és a világ egyik legjelentősebb ágazati találkozójának számít.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
03.
02.
06:40
Orosz, mégis viszik a vevők, mint a cukrot

Orosz, mégis viszik a vevők, mint a cukrot

Óriási sikert arat az európai piacokon az a szibériai kozmetikumcsalád, amely a távoli vidék gyógynövényein alapul. Ahol eddig nem hitték el, hogy a fagyos világban megélhetnek az értékes növények, már ott is elfogadták az újdonságot.

Szerző(k): Barabás Júlia