A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Manna Natúr Kozmetikum Kft. megalapozatlan hatásokkal reklámozta egyes termékeit. A GVH a jogsértésért 5 millió forint bírságot szabott ki a vállalkozásra.
Szerző(k): EconomxA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) jogsértőnek ítélte meg az Unilever Magyarország Kft. összehasonlító reklámját. Az FMCG-cég reklámfilmjeiben ellenőrizhetetlenül és a tárgyilagosságot mellőzve hasonlította össze a Rexona Invisible Black+White, valamint a Nivea Invisible for Black & White izzadásgátló dezodorok hatékonyságát a sárga foltok elleni védelemben.
Szerző(k): MTINőtt az Estée Lauder bevétele a június végével záródott pénzügyi negyedik negyedévében, elsősorban a sminktermékek iránti keresletnövekedés hatására.
Szerző(k): MTIA többség havi legalább 2500 forintot költ szépségápolási termékekre – Fontos döntési szempont az ár, az illat és az összetétel.
Szerző(k): EconomxA Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) 21 hintőport és 19 babakrémet vizsgáltak. Hat esetben találtak valamilyen termékbiztonsági problémát - adta hírül a hivatal.
Szerző(k): EconomxKirobbanó újdonság az orosz kozmetikumok gyártásában - a szépség és a sugárvédelem egyesítése.
Szerző(k): Barabás T. JánosA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Global Partners System Kft. jogsértő módon, azaz tiltott, illetve megalapozatlan gyógyító hatásokkal reklámozta HillVital Gyógyfüves Mesterbalzsam elnevezésű termékét, és megtévesztette a fogyasztókat a termék összetételét tekintve. A jogsértésért 10 millió forint bírságot szabott ki a hivatal.
Szerző(k): EconomxA vártnál nagyobb mértékben nőtt az Estée Lauder profitja és forgalma a december végével záródott második pénzügyi negyedévében, elsősorban a sminktermékek iránti keresletnövekedés hatására.
Szerző(k): MTI-EcoA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 90 millió forintnyi bírságot szabott ki két MLM-es kozmetikai cégre, megalapozatlan állításaik miatt.
Szerző(k): Economx