közösségi_média

05.
09.
11:47
Musk száműzi az üres Twitter-fiókokat

Musk száműzi az üres Twitter-fiókokat

A felhasználónevek felszabadítása érdekében felülvizsgálják a Twitter-fiókokat. Érdemes belépni, ha már rég használta az alkalmazást.

Szerző(k): Horváth Balázs
05.
07.
07:28
Már a TikTokot is behálózzák a reklámok

Már a TikTokot is behálózzák a reklámok

A tartalomgyártók a videómegosztót márkaépítési lehetőségként fogták fel, de időnként sajnálkoztak, hogy a platformon nincs lehetőségük közvetlenül bevételt generálni. Most ez megváltozik.

Szerző(k): Horváth Balázs
05.
06.
08:57
Mesterséges intelligenciával gazdagítja a felhasználói élményt a TikTok

Mesterséges intelligenciával gazdagítja a felhasználói élményt a TikTok

Az applikáció mesterséges intelligenciája lehetővé teszi majd, hogy profilképként használható avatárokat készítsünk magunkról. Ehhez arra kérik majd a felhasználókat, hogy küldjenek 3-10 fényképet, és válasszanak 2-5 stílust a leendő, MI által generált fotóhoz.

Szerző(k): Horváth Tibor
05.
04.
17:17
Új játékszabályok: teljesen átalakul a közösségi média

Új játékszabályok: teljesen átalakul a közösségi média

Elon Musk minden lépésével a Twitterből származó veszteségeket próbálja csökkenteni – mondta Dávid Ádám közösségimédia-szakértő a Napi.hu videó podcastjában. A Kiszervezett Marketing Kft. ügyvezetője hangsúlyozta, hogy a Tesla-vezér minden erejével azon dolgozik, hogy nyereségessé, de legalább nullszaldóssá tudja tenni a Twittert, amelybe végül kényszerből szállt be. Szerinte a válság hatására a cégek egyértelműen kevesebbet fordítanak közösségimédia-marketingre, így csökken a hirdetési felületek ára.

Szerző(k): Gáll Csongor
05.
03.
10:45
Csak minden hetedik dolgozóját tartotta meg a Twitter

Csak minden hetedik dolgozóját tartotta meg a Twitter

Több ezren lettek munkanélküliek, mióta Elon Musk átvette a tech cég irányítását.

Szerző(k): Horváth Balázs
05.
02.
14:01
Az idei Oscar-gála vitái után megváltoztatják a közösségi médiára vonatkozó szabályokat

Az idei Oscar-gála vitái után megváltoztatják a közösségi médiára vonatkozó szabályokat

Változtatott az amerikai filmakadémia a közösségi médiával és a filmek promóciójával kapcsolatos szabályokon.

Szerző(k): Varga Csenge
04.
30.
10:04
Depressziót okozhat, mégis sokakat rabul ejt a közösségi média

Depressziót okozhat, mégis sokakat rabul ejt a közösségi média

Nagyobb eséllyel alakulhat ki a depresszió, ha kényszeresen pörgetjük a közösségi oldalakat.

Szerző(k): Fogarasi Kitti
04.
28.
21:03
Kutatás: súlyos károkat okozhat a TikTok és az Instagram végtelenbe nyúló görgetése

Kutatás: súlyos károkat okozhat a TikTok és az Instagram végtelenbe nyúló görgetése

Mentálisan kifejezetten romboló hatású a közösségi média használata az úgynevezett Z generáció – vagyis az 1990-es évek második fele és a 2010-es évek első fele között született fiatalok – számára egy új tanulmány szerint - írta a The Guardian című brit lap pénteken.

Szerző(k): Economx
04.
28.
11:02
A csalók ingyen bringát ígérnek, aztán leszívják a kliens bankszámláját

A csalók ingyen bringát ígérnek, aztán leszívják a kliens bankszámláját

Új csalás terjed a közösségi oldalakon: „ingyenes”, úgynevezett ajándék bicikliket osztogatnak a Facebookon. A szenzitív adatainkat, köztük a bankkártya hozzáféréseinket kérik cserébe. A rendőrség figyelmeztet: semmiképp ne adjuk ki ezeket!

Szerző(k): Hercsel Adél
04.
20.
18:51
10 milliónál is többet keresnek a legnépszerűbb influenszerek Magyarországon

10 milliónál is többet keresnek a legnépszerűbb influenszerek Magyarországon

Már a 2010-es évek elején megjelentek az első influenszerek, akik fizetett hirdetéseket tettek ki a közösségi oldalakra csak, akkor még annyira gyerekcipőben járt a közösségimédia-marketingnek ez a területe, hogy szabályozás sem volt rá – hívta fel a figyelmet a Social Guru influenszer és marketing ügynökség vezetője a Napi.hu videó podcastjában. Szabó András „Csuti” hangsúlyozta, hogy az elmúlt 10 évben exponenciálisan növekedett az iparág, amiben dolgoznak, és ma már egyetlen márka sem engedheti meg magának, hogy a reklámstratégiájának ne legyen része egy influenszer-kampány, amiben egy, de sok esetben több személy képviseli a céget.

Szerző(k): Gáll Csongor