A tartalomgyártók a videómegosztót márkaépítési lehetőségként fogták fel, de időnként sajnálkoztak, hogy a platformon nincs lehetőségük közvetlenül bevételt generálni. Most ez megváltozik.
Szerző(k): Horváth BalázsAz applikáció mesterséges intelligenciája lehetővé teszi majd, hogy profilképként használható avatárokat készítsünk magunkról. Ehhez arra kérik majd a felhasználókat, hogy küldjenek 3-10 fényképet, és válasszanak 2-5 stílust a leendő, MI által generált fotóhoz.
Szerző(k): Horváth TiborElon Musk minden lépésével a Twitterből származó veszteségeket próbálja csökkenteni – mondta Dávid Ádám közösségimédia-szakértő a Napi.hu videó podcastjában. A Kiszervezett Marketing Kft. ügyvezetője hangsúlyozta, hogy a Tesla-vezér minden erejével azon dolgozik, hogy nyereségessé, de legalább nullszaldóssá tudja tenni a Twittert, amelybe végül kényszerből szállt be. Szerinte a válság hatására a cégek egyértelműen kevesebbet fordítanak közösségimédia-marketingre, így csökken a hirdetési felületek ára.
Szerző(k): Gáll CsongorTöbb ezren lettek munkanélküliek, mióta Elon Musk átvette a tech cég irányítását.
Szerző(k): Horváth BalázsVáltoztatott az amerikai filmakadémia a közösségi médiával és a filmek promóciójával kapcsolatos szabályokon.
Szerző(k): Varga CsengeNagyobb eséllyel alakulhat ki a depresszió, ha kényszeresen pörgetjük a közösségi oldalakat.
Szerző(k): Fogarasi KittiMentálisan kifejezetten romboló hatású a közösségi média használata az úgynevezett Z generáció – vagyis az 1990-es évek második fele és a 2010-es évek első fele között született fiatalok – számára egy új tanulmány szerint - írta a The Guardian című brit lap pénteken.
Szerző(k): EconomxÚj csalás terjed a közösségi oldalakon: „ingyenes”, úgynevezett ajándék bicikliket osztogatnak a Facebookon. A szenzitív adatainkat, köztük a bankkártya hozzáféréseinket kérik cserébe. A rendőrség figyelmeztet: semmiképp ne adjuk ki ezeket!
Szerző(k): Hercsel AdélMár a 2010-es évek elején megjelentek az első influenszerek, akik fizetett hirdetéseket tettek ki a közösségi oldalakra csak, akkor még annyira gyerekcipőben járt a közösségimédia-marketingnek ez a területe, hogy szabályozás sem volt rá – hívta fel a figyelmet a Social Guru influenszer és marketing ügynökség vezetője a Napi.hu videó podcastjában. Szabó András „Csuti” hangsúlyozta, hogy az elmúlt 10 évben exponenciálisan növekedett az iparág, amiben dolgoznak, és ma már egyetlen márka sem engedheti meg magának, hogy a reklámstratégiájának ne legyen része egy influenszer-kampány, amiben egy, de sok esetben több személy képviseli a céget.
Szerző(k): Gáll Csongor