Budapesten ismét online kérdezik a lakókat: ezúttal Rákosrendező és a járóbeteg-ellátás a téma.
Budapest más rozsdaövezeti területeinek későbbi beépítésére is hatással lehet, miként valósul meg a rákosrendezői fejlesztés – mon ...
Lakások és társasházak tekintetében is növekedik a közös költség, tehát a más lakókkal együtt használt épületrész üzemeltetésének, ...
Elárverezik a felújított Lánchíd díszes utcai világítóoszlopait: a legdrágább lámpatest kikiáltási ára 1,1 millió forint, a legolcsóbbé 675 000 forint + áfa. Ugyan utóbbi rövid és díszítéshiányos kandeláber.
Szerző(k): Hercsel AdélMost már biztos, soha többet nem mehetünk fel kocsival a Lánchídra. Kicsit több mint 100 ezer budapesti döntött a kitiltásról. Sokan ellenzik ezért a főváros döntését, azonban a Pulzus Kutató felmérése szerint hasonló eredmény lett volna akkor is, ha több ember tölti ki a kérdőívet.
Szerző(k): Horváth BalázsEgyesületünk messze nem kifogásolna egy jól megszervezett – valódi szakmai vitát követő – véleménynyilvánító szavazást, és támogatja a torlódások megszüntetésének célját, valamint a kerékpáros és autóbuszos átkelések előnyben részesítését, mindazonáltal továbbra sem látjuk indokoltnak az egyéni gépjárműforgalom teljes kitiltását és – a jelzett hibák miatt – nem tartjuk legitimnek a szavazás végeredményét – írja a Lakógyűlés végeredményéről a Magyar Autóklub.
Szerző(k): Economx108 ezer budapesti, egészen pontosan a szavazásra jogosultak több mint 9 százalékának 80 százaléka döntött arról, hogy ne menjenek autók többé a Lánchídon. Megvizsgáltuk a matekot és a mögötte rejlő valóságot. Mert ugyebár volt egy Budapesti Lakógyűlés, amelyről a többség elmaradt.
Szerző(k): Economx